دانلود و خرید کتاب عادات موفقیت میلیونرها دین گرازیوسی ترجمه نازنین مهرپناه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادات موفقیت میلیونرها اثر دین گرازیوسی

کتاب عادات موفقیت میلیونرها

معرفی کتاب عادات موفقیت میلیونرها

کتابچه عادات موفقیت میلیونرها خلاصه‌ای جامع از کتاب مفید و ارزشمند عادات موفقیت میلیونرها است که نوشته دین گرازیوسی با ترجمه نازنین مهرپناه و صدای اعظم حبیبی منتشر شده است. این کتاب توضیح می‌دهد که چطور افراد موفق، با اِعمال تغییراتِ به ظاهر ناچیز در کارهای روزمره خود، می‌توانند ثروت بیشتری بدست آورده، شادمانی خود را افزایش دهند و موانع را پشت‌سر بگذارند.

درباره کتاب عادات موفقیت میلیونرها

کسانی که می‌خواهند میلیونر شوند، پس از اینکه فهمیدند آرزویشان چیست و خواستار چه چیزی در زندگی خود هستند، باید نحوه تفکر خود را در مورد ثروت و موفقیت بررسی کنند و گاهی آن را تغییر دهند. کارآفرینان نیز، مانند دیگر افراد، دارای دو شخصیتِ جنگجو هستند. شخصیتِ فرد قهرمان و شخصیت ِفرد بازنده. شخصیت قهرمان، نمایانگرِ پتانسیل نهایی و تعهد است. به منزله اینکه هر فردی می‌تواند نقاط قوت و موهبت‌های درونی خود را کاملا شکوفا سازد.پرورش ذهنیت میلیونر بودن و ایجاد عادات موفق، فرآیندی نیست که یک شبه رخ دهد. برای دستیابی به اهدافی که دیگران فکر می‌کنند غیرقابل‌دسترس است، یک میلیونر مشتاق باید زمان بگذارد و در تقویت قهرمان درون خود کوشا باشد. برای حفظ روحیه مثبت‌اندیشی و قهرمان‌دوستی، شاید نیاز باشد تعامل خود را با افراد منفی محدود کند. مربیان خصوصی موفق استخدام کند و هر چند ماه یکبار، اهداف خود را ارتقا دهد. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه این‌کار را انجام دهید و موفق‌تر شوید.

خواندن کتاب صوتی عادات موفقیت میلیونرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتابچه را به تمام کسانی که قصد دارند موفق شوند و فرصت ندارند اصل کتاب عادات موفقیت میلیونرها را بخوانند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه