دانلود و خرید کتاب کلید را بزن چیپ هیث ترجمه بهاره صفوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلید را بزن اثر چیپ هیث

کتاب کلید را بزن

انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کلید را بزن

کلید را بزن چکیده مهم‌ترین مطالب کتابی به همین نام از چیپ هیث و دَن هیث است. نویسندگان در این کتاب به شما آموزش می‌دهند که چطور وقتی اوضاع سخت است آن را تغییر بدهید.

 درباره کتاب کلید را بزن

چرا ایجاد تغییری پایدار، حتی اگر برا‌یتان خوب باشد، انقدر سخت است؟ تغییر سخت است، چون در مغز انسان، تنشی اساسی بین ذهن منطقی؛ ذهنی که نتایج پایدار را می‌پسندد و ذهن عاطفی شما؛ ذهنی که خشنودی‌های آنی را می‌پسندد وجود دارد. برای تغییر، باید راهی پیدا کنید که به طور همزمان برای هر دو بخش مغز جذاب باشد. معمولا، بهترین روش برای این کار، پیدا کردن راهی است که هر دو بخش مغز به جای داشتن اهداف مختلف، با یکدیگر هماهنگ باشند.

اغلب اوقات، چیزی که در نگاه اول سخت است، در واقع فقدان شفافیت است. برای افرادی که می خواهید کاری برای شما انجام دهند، مسیر مشخصی را ارائه کنید. به این ترتیب، شانس اینکه از توان ذهن منطقی افراد استفاده کنید بیشتر است. رفتار جدید را به دستورالعمل‌های ساده و معنی‌دار تجزیه کنید، به طوری که همه متوجه شوند و در آن شرکت کنند.

 چیپ و دن هیث در کتاب کلید را بزن برای شما از مراحل تغییر همچون درگیر کردن ذهن منطقی، انگیزه دادن به ذهن عاطفی، برنامه‌ریزی مسیر و... صحبت می‌کنند.

خواندن کتاب کلید را بزن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل کلید را بزن را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
چیپ هیث

چیپ هیث نویسنده، استاد دانشگاه و روان‌شناس آمریکایی است. هیث متولد نوزدهم ژوئیه‌ی سال ۱۹۶۳ است. او بیشتر با کتاب‌های پرفروشش در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی، ایده‌پردازی و پیام‌سازی اصولی شناخته می‌شود. هیث مقالات متعددی نیز در مجلات علمی و نشریات شناخته‌شده‌ همچون فایننشال تیامز، واشنگتن پست، ساینتیفیک امریکن، بیزینس‌ویک و سایکولوژی تودی منتشر کرده است. چیپ هیث در تالیف اکثر کتاب‌هایش برادش دن هیث را در کنار خود داشته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵ صفحه