دانلود رایگان کتاب آوای عشق بدرالسادات صدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آوای عشق اثر بدرالسادات صدر

کتاب آوای عشق

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آوای عشق

کتاب آوای عشق نوشته‌ی بدرالسادات صدر از گنجینه های ارزشمند در زمینه معارف و عشق الهی است. کتاب آوای عشق که عصاره دو کتاب دیدار یار و جلوه یار به قلم ایشان است مسیری را برای مخلصین آشکار میسازد.

درباره‌ی کتاب آوای عشق

کتاب آوای عشق، اثری زیبا و لطیف و خواندنی است. آوای عشق، قطره‌ای از دریای عشق الهی را به ما نشان می‌دهد. به ما و به همه‌ی کسانی که خالصانه و عاشقانه در راه رسیدن و نزدیکی به معبود قدم گذاشته‌اند. برای همه‌ی افرادی که روح صفا و صمیمیت را در زیبایی عشق خداوندی دیدند و برای نزدیکی به آن، برای غوطه‌ور شدن در مهر و محبت الهی، پیش‌قدم شدند. 

بدرالسادات صدر در کتاب آوای عشق با بیانی ساده و صمیمی، با لحنی که بوی عشق از آن به مشام می‌رسد، به مناجات خداوند پرداخته است. گاه‌گاه برای شیرین‌تر شدن سخنش، شعرهایی نیز چاشنی کلام کرده است. او در کتاب آوای عشق از صفات متعالی الهی سخن می‌گوید. او را ستایش می‌کند و سپاس می‌گوید.

کتاب آوای عشق  را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب آوای عشق برای هرکسی که دوست دارد، عاشقانه‌ای لطیف میان بنده و خدا را بخواند و بداند، خواندنی است.

بخشی از کتاب آوای عشق

از پدر گفتم، سال‌ها گرفتار چه کنم بودم و اینکه چرا چنین و چنان است چرا و چرا؟ تا شبی در خواب روی ماهش را دیدم: نورانی و خوشرو همراه با لبخند زیبایش پرسید: «به بابام چی شده؟ چی می‌خوای؟ برو در خونه خودشو بزن، آنقدر صدایش کن تا جواب بده، همه چیز دست خودشه، خود خدا، به بابام یادت نره...» بیدار شدم، بیدار. فهمیدم سرگردونیم چی بود. سحرهای ماه رمضان گریه و زاری داشتیم ولی نمی‌دونستیم موضوع چیه، فهمیدم و بیدار شدم. روحت شاد، ممنونم، از خود دوست، محبوب اصلی کمک خواستم. مگه خود شما نفرمودی: «اُدِعُونی اَستَجِب لَکُم». آمدم جواب می‌خوام منو کمک کن، خواهش می‌کنم. الهی دست نیاز بسویت دراز کردم و از وجود ازلی و ابدی شما کمک می‌خواهم، الهی در من از ازل بودی و من غافل، ناظر و شنوا بودی و من غافل نزدیک‌تر از همه و من دور، با من و من غافل، دستم بگیری ای آشنا، ای همدم تنهایی‌ها، ای مونس دل و جان، و ای خود، تو جان و من غافل. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۱ صفحه

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۱ صفحه

قیمت:
رایگان