دانلود و خرید کتاب سرعت اعتماد استفان ام.کاوی ترجمه مریم تیموری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرعت اعتماد اثر استفان ام.کاوی

کتاب سرعت اعتماد

معرفی کتاب سرعت اعتماد

کتابچه سرعت اعتماد چکیده‌ای از ارزشمندترین مطالب کتاب سرعت اعتماد نوشته استفان ام. کاوی است. کاوی در این اثر از اعتماد به عنوان عنصری که همه چیز را تغییر می‌دهد نام برده است. 

درباره کتاب سرعت اعتماد

«اعتماد در ۳۶۵ روز سال به صورت ۲۴ساعته بر روی ما تاثیر می‌گذارد. روی تمامی روابط، معاشرت‌ها، پروژه‌های کاری، ریسک‌های کاری، و هر اقدامی که ما در آن نقش داریم تاثیر می‌گذارد و بسترساز آن‌ها می‌شود. اعتماد، یک دارایی واقع‌بینانه، قابل لمس، کاربردی است که می‌توانید آن را به‌وجود آورید.

اعتماد، فقط نوعی احساس سطحی و یا چیزی که صرفا داشتن آن مناسب باشد نیست. بلکه اعتماد نوعی داراییِ تجاریِ مستحکم است که می‌تواند حامل ارزش تجاری قابل سنجش باشد. وقتی میزانِ اعتماد بالا باشد، سرعت‌عمل افزایش و هزینه‌ها کاهش می‌یابند. اعتماد به خود از توانایی‌های شما و ظرفیت‌تان برای تنظیم و رسیدن به اهداف و پایبندی به تعهدات نشات می‌گیرد. اگر گفته‌های خود را عملی کنید، آن‌وقت است که نسبت به اعمال خود احساس خوبی خواهید داشت. سپس آن احساس رضایت درونی و ثبات قدم، شما را شایسته‌ی اعتماد دیگران می‌سازد.

استفان کاوی در این اثر از انواع اعتماد صحبت کرده است. اعتمادد به خود، اعتماد در روابط، اعتماد سازمانی، تجاری، اجتماعی و در نهایت برانگیختن حس اعتماد در دیگران.

خواندن کتابچه سرعت اعتماد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل سرعت اعتماد را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 درباره استفان کاوی

استفان ام.کاوی (Stephen M. Covey) بنیان‌گذار و مدیرعامل "شرکت جهانیِ کاوی لینک" (CoveyLink Worldwide) است، شرکتی که در زمینه یادگیری و مشاوره فعال می‌باشد. او مدیرعامل سابق "مرکز مدیریت کاوی" (Covey Leadership Center) و پسر استفان آر.کاوی (Stephen R. Covey)، نویسندهٔ کتاب «هفت عادتِ مردمان موفق۷»، و یکی از برجسته‌ترین سخنرانان کلیدی دربارهٔ موضوعاتی چون اعتماد، رهبری، اخلاقیات، بهبود عملکرد است. آقای کاوی، دانش‌آموختهٔ مدرسهٔ بازرگانیِ هاروارد، به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره یا هیئت مشاوره در تعدادی از شرکت‌ها از جمله "موسسهٔ عملکردِ انسانی" مشغول به خدمت است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه