دانلود و خرید کتاب هفت کلید طلایی؛ هفت راهبرد ثروتمندی و شادمانی جیم ران ترجمه ناصر گشتایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت کلید طلایی؛ هفت راهبرد ثروتمندی و شادمانی اثر جیم ران

کتاب هفت کلید طلایی؛ هفت راهبرد ثروتمندی و شادمانی

معرفی کتاب هفت کلید طلایی؛ هفت راهبرد ثروتمندی و شادمانی

۷ کلید طلایی؛ هفت راهبرد ثروتمندی و شادمانی، ایده‌هایی عالی از بهترین فیلسوف کسب‌وکار آمریکا جیم ران دارد. جیم ران به عنوان یکی از گرامی‌ترین سخنران‌های عصر حاضر، سالانه برای خیل کثیری از مخاطب‌ها سخنرانی می‌کند، از گروه‌های مدنی و مذهبی تا سازمان‌های فروش و پانصد شرکت فورچون.

جیم ران در این کتاب به شما خواهد آموخت که مجبور نیستید بین ثروت و شادمانی یکی را انتخاب کنید زیرا هر دو این‌ها از یک سرچشمه می‌جوشند. او در این کتاب هفت راهبرد ضروری برای موفقیت معرفی کرده است.

راهبردهایی مانند رها کردن قدرت اهداف، رفتن به دنبال دانایی، تحت کنترل درآوردن زمان و راهکارهای مهم دیگری که در کتاب می‌خوانید.

فلسفه جیم ران به میلیون‌ها نفر کمک کرده است که زندگی شان را بهتر کنند.

بیش از بیست‌وپنج سال است که جیم ران به بهبود زندگی آدم ها کمک کرده است. او یک معلم موفق در حوزه موفقیت و شادمانی است.

خواندن کتاب هفت کلید طلایی؛ هفت راهبرد ثروتمندی و شادمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

تمامی کسانی که به دنبال تغییر و تحول بنیادی در زندگی خود هستند می توانند از توصیه های این کتاب استفاده کنند.

درباره جیم ران

جیم ران کارآفرین و نویسنده و سخن‌ران انگیزشی آمریکایی است که کارهایش تاثیر مستقیمی بر آفرینش و گسترش کار افراد دیگر فعال در عرصه موفقیت مانند آنتونی رابینز، هنسن و تریسی داشته است. جادویِ کارِ پاره وقت، نج قطعه یِ اصلی از پازِلِ زندگی، هفت کلیدِ طلاییِ ثَروت مند شدن و معجزه در درونِ توست از اثار این نویسنده بزرگ حوزه موفقیت است.

جملاتی از کتاب هفت کلید طلایی؛ هفت راهبرد ثروتمندی و شادمانی

دربارهٔ افراد مسن چه فکری می‌کنید؟ افرادی که به نوعی ناتوان هستند و با درآمد محدودی زندگی می‌کنند، دیده‌اید؟ در واقع، شرایط غالب اکثر کسانی که در گروه «شهروندان سالخورده» قرار می‌گیرند، همین است.

اگر می‌توانسیتم آن تصویر را عوض کنیم، خوب نبود؟ من برای نقش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها یک تعریف جدید پیدا کرده‌ام. نقش اصلی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها باید این باشد که نحوهٔ ثروتمندی، فرهیختگی و شادمانی را به نوه‌هایشان یاد دهند. آنها نباید بگویند، «من همهٔ عمرم را کار کرده‌ام و حالا محتاج کمکم.» بلکه باید بتوانند بگویند، «من همهٔ عمرم را کار کردم، حالا می‌توانم کمک کنم.»

اگر تا سن چهل یا پنجاه سالگی استقلال مالی ندارید به این معنا نیست که در یک کشور اشتباهی، یک جامعهٔ غلط یا حتی در زمان غلطی زندگی می‌کنید یا آدم درستی نیستید. بلکه یعنی نقشه‌تان اشتباه است.

شما تنها نیستید. اکثر ما از مسیر منحرف می‌شویم.

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
موفقیت یعنی پیشرفت پیوسته و سنجیده به سوی یک هدف و تحقق بخشیدن به آن هدف.
حسین - د
نظم فرصت‌ها را جذب می‌کند. فرصت‌های جذاب همواره برای کسانی پیش می‌آید که مهارت‌هایشان را بالا برده‌اند و مردِ عمل هستند. آنهایی که با نظم و تعهد اهداف بزرگی برای خودشان می‌گذارند به فرصت‌هایی دست پیدا می‌کنند که افراد ترسو هرگز آن را نمی‌بینند. نظم همان فرایند منحصربفرد فکر و عمل هوشمندانه است که خلق‌وخو و نزاکت را تعدیل می‌کند ... کارهای مثبت را افزیش می‌دهد و افکار منفی را کنترل می‌کند ... به موفقیت تشویق و از پذیرش شکست سربازمی‌زند.
حسین - د
حتی کوچکترین نظم می‌تواند تأثیر شگرفی بر رفتار و نگرش شما بگذارد.
حسین - د
شکست نتیجهٔ فهرست بلندبالایی از شکست‌های کوچکی است که ناشی از بی‌نظمی‌های کوچک است.
حسین - د
هر کسی می‌تواند فرایند منظم بودن را شروع کند. شما می‌توانید این فرایند را گام به گام انجام بدهید. خبر خوش اینکه ... می‌توانید همین امروز شروع کنید! نگویید «اگر می‌توانستم، چنان می‌کردم»، بگویید «اگر چنان کنم، می‌توانم ... اگر بخواهم، می‌توانم!» پس، فرایند جدید را با گام‌های کوتاه شروع کنید. بعد، یاد بگیرید که متعهد باشید. از این شروع ظاهراً بی‌اهمیت منظم بودن را یاد می‌گیرید. از آنجا به بعد هم، موفقیت حدوحصر ندارد.
حسین - د

حجم

۱۴۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

حجم

۱۴۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان