دانلود و خرید کتاب فورا دست به کار شو! ریچارد برنسون ترجمه ناصر گشتایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فورا دست به کار شو! اثر ریچارد برنسون

کتاب فورا دست به کار شو!

معرفی کتاب فورا دست به کار شو!

ریچارد برانسون کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی است که با هدف ارائه درس‌هایی درباره‌ی کار و زندگی، کتاب فوراً دست به کار شو! را تالیف کرده است. سیدناصرالدین گشتایی، سید علیرضا گشتایی و نادر خالصی این کتاب را به فارسی ترجمه کرده‌اند.


درباره کتاب فوراً دست به کار شو!

ریچارد برانسون یک سرمایه‌گذار موفق و ثروتمند بریتانیایی و نویسنده کتاب فوراً دست به کار شو! است. برانسون اعتقاد دارد برای موفقیت باید ابتدا هدف خود را تعیین کنید و برای رسیدن به آن تلاش و مبازه کنید. او تاکید می‌کند برای کسب موفقیت باید فورا دست به کار شوید، چراکه به گفته افلاطون: شروع و آغاز هر کاری، مهم‌ترین قسمت آن است. برانسون تاکید می‌کند که این مسیر قطعا با مشکلات و چالش‌هایی برای شما همراه است اما در نهایت به هدف خود می‌رسید.

خواندن کتاب فوراً دست به کار شو! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب فوراً دست به کار شو! را به افرادی که به دنبال کشف مسیر موفقیت و پیروزی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ریچارد برانسون

سِر ریچارد چارلز نیکولاس برانسون در بلکهیث لندن به دنیا آمد. ریچارد به بیماری خوانش‌پریشی دچار بود و در دوران تحصیل عملکرد مناسبی نداشت‌. او در شانزده سالگی تحصیل خود را رها کرد و با کمک یکی از دوستانش مجله دانش آموز را براه انداخت. برانسون در دهه ۱۹۷۰، کمپانی ویرجین رکوردز را تأسیس کرد و مؤسس شرکت ویرجین گروپ نیز هم هست. او در دهه ۱۹۸۰ شرکت هوایی ویرجین آتلانتیک را تاسیس کرد. درمجموع باید خاطرنشان ساخت که ریچارد برانسون بیش از ۴۰۰ شرکت در سراسر دنیا را از آن خود کرده ‌است.

جملاتی از کتاب فوراً دست به کار شو!

کارکنان گروه ویرجین به من آقای همیشه داوطلب می‌گویند چون هرگز در مقابل پیشنهادهای کاری نه نمی‌گویم و آن‌ها را می‌پذیرم. درحقیقت انگیزه و دلایل من برای قبول و اقدام به کاری بیشتر از رد و نپذیرفتن آن‌هاست و شعار من همیشه این بوده است که معطل نکن، فورا دست به کار شو. من هرگز نمی‌گویم که از پس این کار بر نخواهم آمد، چون روش انجام آن را نمی‌دانم به همین دلیل با انگیزه و تلاش به دنبال هدفم خواهم بود و پیش می‌روم و اجازه نمی‌دهم که قوانین غیرمنطقی و ناموجه مانع من شوند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب فوراً دست به کار شو!، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

چیا
۱۳۹۹/۱۲/۱۸

فوق العاده است🔥🔥🔥

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۸۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان