دانلود و خرید کتاب نظریه‌ی مجموعه‌های فازی محمد حمیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نظریه‌ی مجموعه‌های فازی اثر محمد حمیدی

کتاب نظریه‌ی مجموعه‌های فازی

معرفی کتاب نظریه‌ی مجموعه‌های فازی

نظریه‌ی مجموعه‌های فازی نوشته دکتر محمد حمیدی و حمید شجاعی یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات پیام نور برای تدریس در رشته ریاضی این دانشگاه است.

درباره کتاب نظریه مجموعه‌های فازی

نظریه مجموعه‌های فازی یکی از شاخه‌های علوم نوین است که همیشه موقعیت منحصربه‌فرد بوده و زمینه پرکاربردی داشته است. امروزه تمام علوم مهندسی به نوعی که به تخصص آن علم مرتبط است وارد فنون علم فازی شده‌اند که گاهی برای تسریع نتایج علمی و در شهودی کردن نتایج علمی تاثیر بسزایی داشته است و البته در تمامی علوم غیرمهندسی هم آثار علوم فازی دیده می‌شود. 

در این کتاب، مفاهیم، مطالب و قضایای علوم فازی به صورت مفهومی و علمی ارائه شده است. در فصل اول مطالب مورد نیاز فصل‌های بعدی و خاصیت‌های اساسی مجموعه‌ها ارائه شده است. در فصل دوم به مفهوم منطق ریاضی و انواع منطق‌های چندارزشی پرداخته است. فصل سوم به مطالعه مجموعه‌های فازی و خواص آن پرداخته و فصل چهارم بر اساس مفاهیم مجموعه عادی فازی به مقادیر فازی و خواص آن پرداخته شده است.

در فصل پنجم تعمیم روابط فازی ارائه شده و انواع ان تجزیه و تحلیل شده است. فصل ششم به موضوع مهم و کاربردی گراف ها و درخت‌های فازی پرداخته شده است. 

خواندن کتاب نظریه مجموعه‌های فازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

دانشجویان و پژوهشگران رشته های ریاضی و دیگر رشته های مرتبط



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۲ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۲ صفحه

قیمت:
۸۵,۱۵۰
تومان