دانلود خلاصه صوتی کتاب افسانه کاریزما
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی افسانه کاریزما اثر الیویا فاکس کابان

دانلود و خرید کتاب صوتی افسانه کاریزما

معرفی کتاب صوتی افسانه کاریزما

کتابچه صوتی افسانه کاریزما چکیده‌ای از ارزشمندترین مطالب کتاب افسانه کاریزما نوشته اولیویا فاکس است. با این کتاب شما می‌فهمید چگونه هر کسی می‌تواند در هنر و علمِ جذابیتِ شخصی، به مهارت برسد.

درباره کتاب صوتی افسانه کاریزما

افراد کاریزماتیک جذابیت شخصی دارند، مورد علاقه‌اند، می‌توانند در مذاکرات به موفقیت بیشتری دست یابند و راحت‌تر می‌توانند دیگران را به دیدگاه خود جلب کنند. مردم از فرد کاریزماتیک بهتر پیروی می‌کنند و دیدگاه او را می‌پذیرند. کاریزما می‌تواند یادگرفته شود و در صورت لزوم فعال یا غیرفعال شود، اگرچه برای فعال شدن به اراده‌ای نیاز دارد که ممکن است به خصوص برای افراد درونگرا دشوار باشد. سه عامل تشکیل‌دهنده کاریزما عبارتند از: حضور کامل در تعامل فعلی، صمیمیت دلسوزانه نسبت به دیگران و نشان دادن توانایی بالا برای تحقق امور. افراد دارای کاریزما باید این صفات را در درون خود احساس و از آنها به نحوی که قانع‌کننده‌تر باشد استفاده کنند.

شنیدن کتابچه افسانه کاریزما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواند کتاب کامل افسانه کاریزما را ندارید، خواندن کتابچه افسانه کاریزما را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر ترجیح می‌دهید نسخه کامل این کتاب را بشنوید، می‌توانید نسخه کامل کتاب صوتی افسانه کاریزما را با صدای مصطفی طالبیان مقدم در طاقچه بشنوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد