دانلود و خرید کتاب از تلخی اختلاف تا شیرینی عشق دی گری چپمن ترجمه سیما فرجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از تلخی اختلاف تا شیرینی عشق اثر دی گری چپمن

کتاب از تلخی اختلاف تا شیرینی عشق

معرفی کتاب از تلخی اختلاف تا شیرینی عشق

گری چاپمن شش راز ازدواج‌های موفق را در کتابی با عنوان از تلخی اختلاف تا شیرینی عشق، تالیف کرده است. سیما فرجی این کتاب را به فارسی بازگردانده است.


درباره کتاب از تلخی اختلاف تا شیرینی عشق

دکتر گری چاپمن سال‌ها به‌عنوان مشاور زوج‌ها فعالیت کرده و با تکیه بر تجربه طولانی خود کتاب از تلخی اختلاف تا شیرینی عشق را تالیف کرده است. چاپمن با زوج‌های متعددی روبرو شده است که نمی‌توانند اختلافات خود را بدون بحث حل کنند؛ درخصوص امور مالی با هم اختلاف سلیقه دارند، پس از به دنیا آمدن فرزندشان نمی‌توانند هماهنگی لازم را میان خود ایجاد کنند و مشکلات متعدد دیگری روابط آنان را تهدید می‌کند. بنابراین او تلاش کرده به زوج‌ها بیاموزد چگونه با یکدیگر گفت‌وگو کنند و درخصوص تغییرات احتمالی زندگی‌شان به توافق برسند. چاپمن تلاش کرده تا راهکارهایی کاربردی در اختیار همسران قرار دهد تا پس از برطرف کردن مشکلات، شاد و عاشقانه در کنار یکدیگر زندگی کنند. او اعتقاد دارد زمانی که دو نفر نسبت به یکدیگر متعهد هستند، اگر صادقانه و بدون خودخواهی برای رفع مشکلاتشان بکوشند، بدون شک اتفاقات مثبتی در زندگی آنان رقم می‌خورد.

خواندن کتاب از تلخی اختلاف تا شیرینی عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب از تلخی اختلاف تا شیرینی عشق را به همسرانی که اختلافاتی با هم دارند اما می‌خواند این مشکلات را برطرف کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب از تلخی اختلاف تا شیرینی عشق

ویژگی چهارم از گوش کردن همدلانه این است: تا زمانی که همسرتان به شما اطمینان نبخشیده است که احساس می‌کند به خوبی درکش کرده‌اید؛ هرگز دیدگاه خودتان را مطرح نکنید. رایج‌ترین اشتباه همسران در برقراری ارتباط این است که آنان، قبل از پی بردن به تصویر کلی ماجرا، می‌کوشند نظرشان را بیان کنند.

این اشتباه اغلب به بحث کردن‌های بی‌نتیجه منجر می‌شود. تا زمانی که همسرتان حرفی برای گفتن دارد؛ فقط و فقط گوش کنید. از سؤال‌های شفاف کننده استفاده کنید تا اطمینان یابید که به خوبی می‌دانید همسرتان چه اندیشه‌هایی را در سر می‌پروراند و چه احساسی دارد. وقتی همسرتان به شما اطمینان بخشید که احساس می‌کند حرفش را به خوبی فهمیده‌اید؛ سپس، زمان مطرح کردن دیدگاه خودتان فرا رسیده است.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب از تلخی اختلاف تا شیرینی عشق، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب از تلخی اختلاف تا شیرینی عشق

  • بخش اول: رابطه‌ی برنده-‌برنده
  • بخش دوم: بهسازی امور خانوادگی
  • بخش سوم: مشترک بودن درآمدها
  • بخش چهارم: اکنون، چه کنیم؟
  • بخش پنجم: عشق‌ورزی
  • بخش ششم: رابطه‌ی ما با خانواده‌ی جدیدمان
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲۳ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲۳ صفحه