دانلود و خرید کتاب فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای زهرا آقاجانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اثر زهرا آقاجانی

کتاب فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

جذب سرمایه خارجی در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، زمینه افزایش قدرت خرید مصرف‌کنندگان، ارتقا رضایت‌مندی آنان و همچنین افزایش رفاه اجتماعی را فراهم می‌آورد و بنابراین اهمیت ویژه‌ای دارد. زهرا آقاجانی برای شناخت هرچه بیشتر این موضوع کتاب فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای را تالیف کرده است.


درباره کتاب فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

استفاده از سرمایه خارجی یکی از مهم‌ترین روش‌های تامین مالی در دنیا شناخته می‌شود. حضور سرمایه‌گذاران خارجی از یک‌سو هزینه‌های مالی یک پروژه را تامین می‌کند؛ از سوی دیگر نیز زمینه انتقال فناوری، دانش و مهارت را به کشور فراهم می‌کند. احداث فروشگاه‌های زنجیره‌ای به شکل امروزی، نیازمند صرف هزینه قابل توجهی است. از آنجا که نظام بانکی کشور نیز توان تامین این سرمایه را برای چنین مواردی ندارد، جذب سرمایه خارجی برای احداث فروشگاه زنجیره‌ای مورد توجه قرار گرفته است. زهرا آقاجانی در کتاب فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای این موضوع را مورد بررسی و پژوهش قرار داده است.

آقاجانی اعتقاد دارد، حضور صاحبان سرمایه خارجی در چنین فعالیت‌های اقتصادی، علاوه بر تامین مالی، زمینه انتقال فناوری، توسعه مهارت و مدیریت برای ارتقای توان کیفی نیروی کار داخلی، افزایش استاندارد تولیدات داخلی، افزایش بهره‌وری، تشویق فعالیت‌های بخش خصوصی، دسترسی به کالاهای با کیفیت بالاتر و درعین حال ارزان‌تر و گام برداشتن به سوی اقتصاد بازار را برای ما فراهم می‌کند.

جملاتی از کتاب فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

شبکه توزیع کالا آخرین مرحله از انتقال کالا از تولیدکنندگان به مصرف‌کنندگان محسوب می‌شود که در ایران توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا واحدهای صنف صورت می‌پذیرد. آنچه در شبکه توزیع کالاها و اقتصاد یک کشور دارای اهمیت است، انتقال کالاها با صرف کم‌ترین هزینه و زمان ممکن، همراه با رعایت استانداردهای لازم برای حفظ سلامت کالاها و درمجموع رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان می‌باشد.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

• فصل اول: کلیات

• فصل دوم: بررسی گام‌های لازم برای تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران و مطالعه نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور

• فصل سوم: مطالعه تطبیقی و استفاده از تجربیات فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران و مطالعه نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور

• فصل سوم: مطالعه تطبیقی و استفاده از تجربیات فروشگاه‌های زنجیره‌ای منتخب جهان (کشورهای چین، ترکیه، امارات متحده عربی)

• فصل چهارم: بررسی ابعاد حقوقی جذب سرمایه‌گذاری خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران با توجه به پیوستن احتمالی به سازمان جهانی تجارت

• فصل پنجم: ارائه روش تحلیلی مناسب سرمایه‌گذاری خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران

• فصل ششم: جمع‌بندی، نتیجه‌گیری، توصیه و بسته سیاستی

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۹۳ صفحه

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۹۳ صفحه

قیمت:
۱۷۰,۳۰۰
تومان