دانلود و خرید کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟ مایکل هپل ترجمه احمد روستا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟ اثر مایکل هپل

کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟

معرفی کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟

کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم تالیف مایکل هاپل به بیان راه‌های ارتباط موثر برای کسب موفقیت و خشنودی می‌پردازد. این کتاب توسط دکتر احمد روستا (عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی) و فرانک صالحی به فارسی ترجمه و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را به چاپ رسانده است.


درباره کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم

مایکل هاپل در کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم، به دنبال آموزش ارتباط مفید و ارزشمند به مخاطب خود است، زیرا معتقد است داشتن ارتباط مفید باعث توانگری انسان می‌شود که مهم‌تر از ثروت به‌حساب می‌آید. همه افراد دوست دارند غنی و توانمند شوند، اما اغلب تصور می‌کنند که توانگری تنها دربرگیرنده کسب ثروت است. درحالی که اصل مزبور تمامی موضوعات خارج از مبحث ثروت را شامل می‌شود. در کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم ارتباطات مفید و موثر را راه کسب موفقیت، خشنودی بیان می‌کند. این کتاب توسط احمد روستا و فرانک صالحی به فارسی ترجمه شده است.

خواندن کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مایکل هاپل در کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم راهکارهایی برای داشتن زندگی بهتر، روابط بهتر، پیشرفت فردی، کاری، کسب درآمد بیشتر و هرآنچه که لازم است تا زندگی بهتری داشته باشید را بیان می‌کند. بنابراین اگر به‌دنبال داشتن زندگی بهتری هستید خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مایکل هاپل

مایکل هاپل یکی از سخنرانان حرفه‌ای در تمام دنیا، مولفی پرفروش و یک مربی خارق‌العاده است و با شرکت‌ها، ورزشکاران حرفه‌ای و افراد فعال همکاری می‌کند که در زندگی خود به‌دنبال بهترین‌ها هستند. او در تمام دنیا مشغول به فعالیت است، تغییراتی شگرف در زندگی افراد به‌وجود آورده و به آن‌ها یاد داده است که چگونه در همه چیزهایی که می‌خواهند، بهترین باشند. به شرکت‌‌ها کمک می‌کند تا نتایج بهتری به‌دست بیاورند، یا حتی بهتر از قبل عمل کنند و از طریق سمینارها و کتاب‌ها به بیش از هزاران نفر کمک کرده است تا به اهداف خود دست یابند.

فهرست کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم

• سلامت شما

• خانواده شما

• پول شما

• روابط شما

• بخشش شما

• دیدگاه شما

• کار شما

• پیشرفت فردی شما

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

قیمت:
۹۸,۸۰۰
تومان