دانلود و خرید کتاب نقش سازمان‌های غیر دولتی در حمایت از حقوق مصرف‌کننده در کشور فروغ مصطفی منتقمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقش سازمان‌های غیر دولتی در حمایت از حقوق مصرف‌کننده در کشور اثر فروغ مصطفی منتقمی

کتاب نقش سازمان‌های غیر دولتی در حمایت از حقوق مصرف‌کننده در کشور

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نقش سازمان‌های غیر دولتی در حمایت از حقوق مصرف‌کننده در کشور

گروهی از سازمان‌های غیردولتی یا تشکل‌های مردمی برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنند. ﻓﺮوغ ﻣﺼﻄﻔﯽ منتقمی، عملکرد این انجمن‌ها را مورد بررسی و پژوهش قرار داده و نتایج حاصل از آن در کتابی با عنوان نقش سازمان‌های غیر دولتی در حمایت از حقوق مصرف‌کننده در کشور، منتشر شده است.


درباره کتاب نقش سازمان‌های غیر دولتی در حمایت از حقوق مصرف‌کننده در کشور

براساس قانون، انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تشکل‌های غیرانتفایی، غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی مستقل هستند که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت می‌شوند و رسمیت می‌یابند و به حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مبادرت می‌ورزند. ازجمله فعالیت‌های صورت گرفته در این انجمن‌ها می‌توان به آگاه‌سازی مصرف‌کنندگان از طریق رسانه‌های گروهی و ارتباط جمعی، انتشار نشریه، برگزاری همایش، بررسی شکایات و ارائه خدمات مشاوره‌ای به مصرف‌کنندگان و .... اشاره کرد. ﻓﺮوغ ﻣﺼﻄﻔﯽ منتقمی کتاب نقش سازمان‌های غیر دولتی در حمایت از حقوق مصرف‌کننده در کشور را با هدف رفع نقاط ضعف موجود در زمینه حمایت از حقوق مصرف‌کننده به رشته تحریر درآورده است.

جملاتی از کتاب نقش سازمان‌های غیر دولتی در حمایت از حقوق مصرف‌کننده در کشور

اﻧﺠﺎم ﺑﺮرﺳﯽﻫﺎی ﻻزم در زﻣﯿﻨﻪ ﻣﻮﺿﻮع ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻣﺴﺘﻠﺰم آن اﺳﺖ ﮐﻪ در اﺑﺘﺪای ﭘﺮداﺧﺘﻦ ﺑﻪ آن، ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت ﮐﻠﯽ راﺟﻊ ﺑﻪ ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎی ﻏﯿﺮدوﻟﺘﯽ و ﺣﻤﺎﯾـﺖ از ﺣﻘـﻮق ﻣﺼـﺮفﮐﻨﻨـﺪه ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻗﺮار ﮔﯿﺮد. در آﻏﺎز اﯾـﻦ ﻓﺼـﻞ ﻣﺒـﺎﺣﺜﯽ ﻣﺎﻧﻨـﺪ ﻣﺎﻫﯿـﺖ و ﺳـﺎﺧﺘﺎر ﺳـﺎزﻣﺎنﻫـﺎی ﻏﯿﺮدوﻟﺘﯽ، اراﺋﻪ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ از ﺳﺎزﻣﺎن ﻏﯿﺮدوﻟﺘﯽ در ﻃﺮح و ﺑﺮﺧﯽ از ﻣﺒﺎﺣﺚ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ آن، ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی و ﺣﻘﻮﻗﯽ ﺗﺄﺳﯿﺲ اﯾﻦ ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎ، اﻧﻮاع ﺳﺎزﻣﺎن ﻏﯿﺮدوﻟﺘﯽ و ﻣﺸﺨﺼﺎت ﮐﻠﯽ و ﻣﺰاﯾﺎی آنﻫﺎ ﺑﺮرﺳﯽ ﺷﺪه است. ﺳﭙﺲ ﻣﻮﺿﻮع ﺳﺎزمانﻫﺎی ﻏﯿﺮدوﻟﺘـﯽ در ﺣﻘـﻮق اﯾـﺮان و وﺿﻌﯿﺖ اﯾﻦ ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎ در ﮐﺸﻮر ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ و ﭘﺲ از ﭘﺮداﺧﺘﻦ ﺑﻪ ﻣﻮﺿﻮع حمایت از ﺣﻘــﻮق ﻣﺼــﺮفﮐﻨﻨــﺪه و ﺗﻌــﺎرﯾﻒ و ﻣﺒﺎﺣــﺚ ﻣﺮﺑــﻮط ﺑــﻪ آن از ﻗﺒﯿــﻞ ﺗﻌﺮﯾــﻒ ﻣﺼﺮفﮐﻨﻨﺪه در ﻗـﻮاﻧﯿﻦ اﯾـﺮان و ﻋﻠـﻞ ﺣﻤﺎﯾـﺖ از ﺣﻘـﻮق ﻣﺼـﺮفﮐﻨﻨـﺪه، ﺣﻘـﻮق اﺳﺎﺳـﯽ ﻣﺼﺮفﮐﻨﻨﺪه ﺗﺒﯿﯿﻦ و ﺑﺮرﺳﯽ ﺷﺪه و در ﭘﺎﯾﺎن ﺑﻨﺪی ﻣﻄﺎﻟﺐ ارائه شده است.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب نقش سازمان‌های غیر دولتی در حمایت از حقوق مصرف‌کننده در کشور، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب نقش سازمان‌های غیر دولتی در حمایت از حقوق مصرف‌کننده در کشور

  • فصل اول: کلیات راجع به سازمان‌های غیردولتی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده
  • فصل دوم: فعالیت‌ها و نقش‌های مختلف سازمان‌های غیر دولتی حمایت از حقوق مصرف‌کننده
  • فصل سوم: سازمان‌های غیردولتی حمایت از حقوق مصرف‌کننده در کشورهای منتخب
  • فصل چهارم: نتیجه‌گیری و پیشنهادها
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

قیمت:
۸۹,۷۰۰
تومان