دانلود و خرید کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه علی قنبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه اثر علی قنبری

کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه

نویسنده:علی قنبری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه

کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه، مجموعه کاملی از نظریه‌های اساتید و نظریه‌پردازان بورس است که توسط علی قنبری مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین مراجع آموزشی در حوزه بورس سهام به‌شمار می‌رود و توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.


درباره کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه

کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه نتیجه یک سال ونیم تلاش، پژوهش و جلسات علی قنبری با اساتید حوزه بازار سرمایه است تا علاقه‌مندان به صنعت بورس بتوانند کتابی جامع و کامل در زمینه بازار سرمایه را در اختیار داشته باشند. علی قنبری در این کتاب کوشیده است تا خواننده در پیچ و تاب پیدا کردن راه‌ حل‌های منطقی و پیشرفته گمراه نشود. در کنار متن نوشتاری بخشی از کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه به‌صورت فایل فیلم به همراه آن ارائه می‌شود تا خواننده بتواند خود را در یک فضای شبیه‌سازی شده خرید و فروش واقعی قرار دهد و بدین ترتیب درک بهتری نسبت به مطالب کتاب و بازار سرمایه کسب کند.

خواندن کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه تالیف علی قنبری می‌تواند باعث افزایش آگاهی دانشجویان و سرمایه‌گذاران نسبت به بازار سرمایه شود و با ارائه تحلیل‌های درست درک خوانندگان را از این بازار بالا ببرد. همچنین اگر علاقه‌مند به بازار سرمایه هستید و برای اولین بار قصد پا گذاشتن در عرصه پرتلاطم بازار سرمایه کشور را دارید، خواندن کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه

پس اندازکنندگان و صاحبان سرمایه وقتی اقدام به خرید اوراق بهادار می نمایند که: اولاً تولید سود نمایند و ثانیاً در مواقع لزوم بتوانند این اوراق را به شکل اولیه خود یعنی پول نقد تبدیل نمایند. بازار ثانویه در حقیقت مکانی است (البته منظور مکان فیزیکی نیست بلکه بخشی از بازار سرمایه را شامل می شود) که صاحبان این اوراق یا متقاضیان خرید می توانند در ضمن رو در رو شدن، زمینه تحقق دو هدف ذکر شده را نیز فراهم آورند. این بخش از بازار سرمایه خود شامل دو بخش سازمان یافته (سازمان بورس) و بخش غیرمتشکل یا خارج از بورس است. «برای خواندن جملات بیشتری از کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه اثر علی قنبری، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

فهرست کتاب رموز کسب سود در بازار سرمایه

• آشنایی با مفاهیم اولیه در بازار سرمایه

• ساختار بازار سرمایه و آشنایی با اجزا آن

• واژه‌های کلیدی در بازار بورس سهام

• واژه‌های کلیدی در بازار سرمایه

• مجامع شرکت‌ها و تاثیرگذاری آن‌ها در بازار

• ابزارهای تحلیلی در بازار سرمایه

• ابزارهای تحلیلی در بازار سرمایه تحلیل تکنیکی

• ابزارهای تحللی در بازار سرمایه تحلیل تکنینکی (پیشرفته)

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۵۱ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۵۱ صفحه