دانلود کتاب صوتی دین‌داری در دنیای معاصر با صدای محمد آقاسی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دین‌داری در دنیای معاصر اثر سید مجتبی حسینی

دانلود و خرید کتاب صوتی دین‌داری در دنیای معاصر

گوینده:محمد آقاسی
امتیاز:
۲.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دین‌داری در دنیای معاصر

کتاب صوتی دین‌داری در دنیای معاصر، نوشته‌ی سید مجتبی حسینی، به بازگویی عناصر و المان‌های دین‌داری در دنیای معاصر از زبان معصومین و امامان می‌پردازد. انتشارات کتاب نیستان، نسخه صوتی این اثر را با صدای محمد آقاسی تهیه و منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی دین‌داری در دنیای معاصر

بسیاری از افراد و حتی نظریات هستند که دین و دین‌داری  و اعتقاد به خدا را در زمان حال چیزی بیهوده می‌پندارند. و یا با خصومت و نگاهی توهین‌آمیز به این قضایا نگاه می‌کنند. اما در حقیقت باید به سوالات بسیاری که افراد در این زمینه دارند پاسخ داد تا بتوان چالش‌های این چنینی را به خوبی حل کرد. سید مجتبی حسینی در کتاب صوتی دین‌داری در دنیای معاصر، شاخصه‌هایی را مطرح کرده است که یک انسان در دنیای امروزه باید بتواند رعایت کند تا دین‌دار باشد. او مجموع سخنان خود را با ارائه دادن تعریفی از دنیای معاصر آغاز کرده و در ادامه چالش‌هایی مانند آزادی و تقید و آزادگی و دین‌داری و دین‌داری و دانش را بررسی کرده است. بعد زمانی دین‌داری نیز موضوع بعدی است که به آن پرداخته است. در انتها نیز به رابطه‌ی انسان با خدا پرداخته است.

کتاب صوتی دین‌داری در دنیای معاصر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی دین‌داری در دنیای معاصر، با نگرشی جامعه‌شناسانه و البته مذهبی نوشته شده است و می‌تواند پاسخ‌گویی سوالاتی که ممکن است در این زمینه ایجاد شود، باشد. بنابراین اگر به مطالعات مذهبی و جامعه‌شناسی علاقه مند هستید، از کتاب صوتی دین‌داری در دنیای معاصر غافل نشوید.

درباره‌ی سید مجتبی حسینی

سید مجتبی حسینی از نوجوانی درس‌های حوزوی را آغاز کرد و در سی سالگی به درجه اجتهاد رسید. هم‌زمان کارشناسی راه و ساختمان، کارشناسی ارشد معماری و کارشناسی ارشد فلسفه علم را هم ادامه داد. از این مهندس اسلام‌شناس تابه‌حال بیش از بیست تألیف در حوزه دین‌پژوهی و هزار ساعت سخنرانی منتشر شده است.

فهرست

  • دنیای معاصر
  • چالش آزادی
  • آزادگی و دینداری
  • چالش دین و دانش
  • چالش بعد زمان
  • چالش عوارض دنیای معاصر با دین‌داری
  • دین‌داری
  • رابطه‌ی انسان با خدا

نظرات کاربران

سید مرتضی حسینی
۱۴۰۲/۰۱/۱۰

چرا نویسنده اینهمه حرفها و استعاره های قلمبه سلمبه رو سر هم کرده؟این کتاب غیر از استفاده از ادبیات سنگین و سفسطه دینی هیچ چیز دیگری ندارد.

زمان

۵ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۲۳۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۲۳۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان