دانلود و خرید کتاب سایه‌سار عشق سید علینقی آل محمد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سایه‌سار عشق اثر سید علینقی آل محمد

کتاب سایه‌سار عشق

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سایه‌سار عشق

سیدعلی نقی آل‌محمد در کتاب سایه‌سار عشق، دریچه‌ای تازه از نماز را به روی خوانندگان گشوده است. انتشارات ستاد اقامه نماز، کتاب سایه‌سار عشق را به چاپ رسانده است.


درباره کتاب سایه‌سار عشق

امام صادق (ع) از جانب خداوند می‌فرماید: هیچ بنده‌ای نمی‌تواند محبت مرا به خود جلب کند مگر اینکه واجبات مرا دوست داشته باشد و به آن عمل کند. نماز یکی از مهم‌ترین فریضه‌های الاهی است که تاکید بسیاری بر انجام آن شده است. سیدعلی نقی آل‌محمد در کتاب سایه‌سار عشق، از دلایل اهمیت نماز خواندن، آن هم با عشق و توجه می‌گوید. این نویسنده در کتاب پیش‌رو تاکید می‌کند: هر مسلمانی باید نماز خود را با عشق به درگاه خدا به جا آورد و اعتقاد دارد انجام عاشقانه این واجب، پیامدهای نیکویی را در زندگی ما به همراه دارد؛ او در ادامه آثار نماز عاشقانه را در تمامی ابعاد زندگی مطرح کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به آرام ساختن روان ما، اصلاح جامعه، تسریع در درخواست‌ها از خدا، آشتی با کائنات و ... اشاره کرد.

خواندن کتاب سایه‌سار عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب سایه‌سار عشق، رغبت کسانی که به فریضه نماز بی توجه هستند را افزایش می‌دهد؛ همچنین ما را بیش از پیش با اهمیت و دلایل این فریضه آشنا می‌کند؛ بنابراین خواندن این کتاب را به تمامی مسلمانان پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب سایه‌سار عشق

پدیده عبادت اساسا قطع نظر از هر فایده و اثر ملموسی که داشته باشد خود یکی از نیازهای روحی و معنوی بشر است به نحوی که انجام ندادن آن موجب می‌شود روح نامتعادل شده و اضطراب در روح جایگزین آن می‌باشد. البته که در میان عبادات، نماز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به‌گونه‌ایکه این عمل به‌عنوان رکن و اساس دین معرفی شده و این جایگاه رفیع به خاطر نقش و جایگاه و خصوصا تاثیرگذاری شگرف آن در آرامش روح و روان، دور نگه داشتن انسان از پلیدی‌ها و آثار ویژه تربیتی آن و ..... است.

گاهی انسان برای رسدن به یک هدف زحمات زیادی متحمل می‌شود، اما کسی را نمی‌بیند که به زحمت او ارج نهاده، از او قدردانی کند تا آن‌جا که این ناسپاسی او را به شدت رنج می‌دهد و در حالت اضطراب و نگرانی فرو می‌برد اما هنگامی که احساس کند کسی از تمام تلاش‌ها و کوشش‌های او آگاه است و به آن ارج می‌نهد جای نگرانی برایش باقی نمانده و اطمینان پیدا می‌کند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب سایه‌سار عشق، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۵۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳,۰۰۰
تومان