دانلود و خرید کتاب شیشه غول چراغ جادو یا اهریمن خفته علی فرهودیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شیشه غول چراغ جادو یا اهریمن خفته

کتاب شیشه غول چراغ جادو یا اهریمن خفته از سری کتاب‌های پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی تالیف دکتر علی فرهودیان، حامد اختیاری و دکتر آذرخش مکری است. این اثر را انتشارات مهرآسا به انتشار رسانده است.

کتاب شیشه غول چراغ جادو یا اهریمن خفته؛ با هدف پیشگیری از اولین مصرف یا مصرف این ماده مهلک نوشته شده، تلاش گردیده است تا آخرین مطالب و شواهد علمی جهان به صورت خلاصه، با زبانی ساده و روان، و قابل استفاده برای طیف وسیعی از مخاطبان نگاشته شده است.

درباره کتاب شیشه غول چراغ جادو یا اهریمن خفته

نویسنده در این کتاب ابتدا ماده مخدر شیشه (مت‌آمفتامین) را به صورت مفصل معرفی کرده و سپس به سئوالات معمول و بحث در مرد انگیزه‌ها و تصوراتی که معمولا موجب شروع استفاده از مصرف این ماده یا تداوم مصرف آن پرداخته، و تلاش کرده باورهای غلط و غیرواقعی که نسبت به این ماده است را شناسایی و از ذهن مخاطب بزداید.

خواندن کتاب شیشه غول چراغ جادو یا اهریمن خفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مخاطبان این اثر طیف وسیعی هستند از عموم افراد جامعه تا درمانگران و کارشناسان حوزه آسیب شناسی اجتماعی.

جملاتی از کتاب شیشه غول چراغ جادو یا اهریمن خفته

ماده شیشه یک داروی بسیار موثر و قوی است که در افراد مصر ف کننده انرژی و لذت زیادی برای کار و فعالیت ایجاد می‌کند. اما اینجا این سوال مطرح است که آیا این نیروی فوق العاده، از جنس غول چراغ است و ما را به آرزوهایمان می‌رساند و یا اهریمنی خفته است که آنگاه که بزرگ شود و از خواب بیدار گردد دودمان ما را برباد خواهد داد. حتماً آرزوی همه ما این است که خبرهای خوبی در این رابطه بشنویم. شاید اگر هر کدام ما بتوانیم با مصرف شیشه یک غول چراغ به دست آوریم اتفاق بسیار خوبی باشد! 

بگذارید در این کتاب به صورتی صادقانه به دور از ترساندن و غلوکردن با شما  در مورد این داروی نوظهور صحبت کنیم تا این امکان را در انتهای کتاب برای شما فراهم آوریم که خود شما قضاوت کنید که داستان از چه قرار است؟

نظرات کاربران

سبحان
۱۳۹۸/۰۸/۲۶

خداییش کتاب هزار تومنه pdf ۱۰۰۰۰

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان