دانلود و خرید کتاب راه‌اندازی کسب‌وکار در فضای مجازی علی‌محمد رجبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه‌اندازی کسب‌وکار در فضای مجازی اثر علی‌محمد رجبی

کتاب راه‌اندازی کسب‌وکار در فضای مجازی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راه‌اندازی کسب‌وکار در فضای مجازی

کتاب راه‌اندازی کسب و کار در فضای مجازی نوشته علی محمد رجبی است و توسط انتشارات پشتیبان به بازار عرضه شده است.

در این کتاب توضیحاتی درباره اصول ابتدایی درمورد چگونگی استفاده از فضای مجازی برای راه‌اندازی یک کسب‌و کار و توسعه ارائه شده است.

درباره کتاب راه‌اندازی کسب‌وکار در فضای مجازی

نویسنده در کتاب راه‌اندازی کسب‌وکار در فضای مجازی سعی کرده تا به زبانی ساده و با بهره‌گیری تصویرسازی مخاطبان را به سرعت با مفاهیم مختلف و مهارت های کاربردی آشنا نموده و در ارتقاء سواد کاربران در فضای مجازی سهمی داشته باشد.

 فضای مجازی دنیایی بیکران از خلاقیت، نوآوری و تحول است و انسانها می‌توانند با بهره گیری صحیح از آن زندگی بهتری برای خود بسازند. فناوری اطلاعات و فضای مجازی می‌تواند بستری مناسب برای پیشرفت اقتصادی و افزایش توانمندی کاربرانش باشد. سهولت راه اندازی کسب وکارهای اینترنتی و استفاده از فناوری اطلاعات برای توسعه مشاغل سنتی یکی از راهکارهای پیشروی ما برای تعالی کشوراست.

فضای مجازی بستر بسیار مناسبی برای کارآفرینی و توسعه کسب وکارهای کوچک است. با فراگیری مهارت‌های تخصصی اینترنت و کسب و کار آنلاین، افراد می‌توانند حتی در منزل به کار بپردازند. فضای مجازی به مشاغل کوچک کمک می‌کند برای محصولات و کالاهای خود مشتری و بازارهای جدید پیدا کنند.


نظرات کاربران

دانیال
۱۳۹۹/۱۰/۰۱

اصلا و اصلا مفید نیست.

کاربر ۱۰۲۶۹۸۸
۱۳۹۹/۰۸/۲۱

سلام علیکم این کتاب تقریبا چیزهای کلی رو میگه و نباید برای شروع کسب وکار اینترنتی روی اون حساب کنی. خیلی کلی حرف زده و اصلا وارد جزئیات نشده.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان