دانلود و خرید کتاب درعا هاجر پورواجد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درعا اثر هاجر پورواجد

کتاب درعا

انتشارات:انتشارات صریر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب درعا

هاجر پورواجد زندگی‌نامه و خاطرات شهید مدافع حرم حسن غفاری را در کتابی با عنوان درعا به رشته تحریر درآورده است. حسن غفاری در سال ۱۳۹۴ و در منطقه درعا سوریه به فیض شهادت نایل شد.


خلاصه کتاب درعا

حسن غفاری متولد سال ۱۳۶۱ و منطقه شهرری تهران است. هاجر پورواجد کتاب درعا را با یادآوری خاطرات کودکی حسن آغاز می‌کند. پسرکی که روحیه مذهبی و وطن دوستی از همان کودکی در او نمودار بود. این مدافع حرم در سن ۲۴ سالگی ازدواج کرد، از او دو فرزند با نام‌های مهلا و علی به یادگار مانده‌اند. حسن غفاری با هدف حمایت از مردم بی‌گناه سوریه به جبهه‌های حق علیه باطل در این کشور شتافت و در سال ۱۳۹۴ در منطقه درعا به درجه رفیع شهادت نایل شد.

خواندن کتاب درعا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب درعا را به علاقمندان ادبیات پایداری، جنگ و زندگی‌نامه پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب درعا

عطر غذا سرتاسر خانه را پر کرده بود. یک هیئت درست‌وحسابی شد. اصلاً خورشت قیمه و برنج آب‌کشیده، به عزاداری آن روز، حس و حال خاصی داد. حسن به‌قدری خوشحال بود که گریه و خنده‌اش قاتی شده بود. گریه برای امام حسین (ع) و خوشحالی برای نیتی که به سرانجام رسیده بود. نذری‌دادن را خیلی دوست داشت. هر کاری کردم، یه غذا به خودش بدهم، نگرفت. می‌دوید به دوستانش سر می‌زد و می‌آمد، پیش من که آبجی غذا کم نیاد؟ می‌خواست خیالش راحت شود که همه غذا گرفته‌اند. گفتم: داداش نگران نباش؛ همه غذا دارند.

یه غذا برایش ریختم که با دوستانش بخورد؛ اما دوتا غذا از من گرفت و دوید توی کوچه و بعد از چند دقیقه برگشت. اجازه هم نمی‌داد که بپرسم کجا بردی. بعدها فهمیدم به یک خانواده بی‌سرپرست داده بود.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب درعا، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
پدر و مادر محور اصلی زندگی ماست. اگر از آدم راضی باشند، نانمان توی روغن است. زلزله هم بیاد عاقبت بخیریمان سرجایش محفوظ است.
s.latifi

حجم

۴۶۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۴۶۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۵,۶۰۰
تومان