دانلود و خرید کتاب کلوچه توت فرنگی در سالن زیبایی سامانتا بروک ترجمه سروشه آقایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلوچه توت فرنگی در سالن زیبایی اثر سامانتا بروک

کتاب کلوچه توت فرنگی در سالن زیبایی

معرفی کتاب کلوچه توت فرنگی در سالن زیبایی

کلوچه توت‌فرنگی در سالن زیبایی یکی از داستان‌های مجموعه کلوچه توت‌فرنگی است که توسط سامنتا بروک آن را به رشته تحریر درآورده و سروشه آقایی نیز آن را به فارسی ترجمه کرده است. انتشارات به‌نگار داستان‌های این مجموعه را منتشر می‌کند.


خلاصه کتاب کلوچه توت‌فرنگی در سالن زیبایی

کتاب کلوچه توت‌فرنگی در سالن زیبایی یکی از داستان‌های مجموعه کلوچه توت‌فرنگی است. شخصیت کلوچه توت‌فرنگی در سال 1977 خلق شد و از آن زمان تاکنون در رده یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کودکان قرار دارد. در این داستان کلوچه توت‌فرنگی و دوستانش به سالن زیبایی نی‌نی لیمو می‌روند که صندلی جدید جادویی‌اش را امتحان کنند؛ ولی با چنین دستگاهی نی نی لیمو احساس می‌کند دیگر مفید نیست. آیا کلوچه توت فرنگی و دوستانش به نی نی لیمو اطمینان خاطر می‌دهند؟

خواندن کتاب کلوچه توت‌فرنگی در سالن زیبایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب کلوچه توت‌فرنگی در سالن زیبایی، در زمره کتاب‌های تخیلی طبقه‌بندی می‌شود و خواندن آن برای کودکان کلاس‌های دوم و سوم ابتدایی پیشنهاد می‌شود.

جملاتی از کتاب کلوچه توت‌فرنگی در سالن زیبایی

امروز کلوچه‌توت‌فرنگی و دوستانش قرار گذاشته‌اند باهم بع سالن زیبایی نی‌نی لیمو بروند. آن‌قدر کار سر نی‌نی لیمو ریخته است که نمی‌داند اول موها را مرتب کند، ناخن لاک بزند یا چایی بیاورد... . برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۵ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان