دانلود و خرید کتاب تحلیلی بر فعالیت سازمان های جاسوسی و امنیتی محمدحسین قربانی زواره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحلیلی بر فعالیت سازمان های جاسوسی و امنیتی اثر محمدحسین قربانی زواره

کتاب تحلیلی بر فعالیت سازمان های جاسوسی و امنیتی

معرفی کتاب تحلیلی بر فعالیت سازمان های جاسوسی و امنیتی

محمدحسین قربانی‌زواره تاریخچه، عملکرد و فعالیت سازمان‌های جاسوسی و امنیتی را مورد بررسی و پژوهش قرار داده است. حاصل تلاش‌های او در کتابی با عنوان تحلیلی بر فعالیت‌ سازمان‌های جاسوسی و امنیتی، منتشر شده است.


درباره کتاب تحلیلی بر فعالیت‌ سازمان‌های جاسوسی و امنیتی

اطلاعات همواره از اهمیت قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده‌اند. این اهمیت در عصر حاضر بیش از هر دوره دیگری است، بر همین اساس نیز دوران کنونی را عصر رونق ارتباطات و فناوری اطلاعات نامیده‌اند. درچنین شرایطی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌شوند. البته باید خاطرنشان ساخت نهادهای اطلاعاتی و امنیتی از قدمت بسیار قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستند. تاجایی که در آثار مورخان، اطلاعاتی از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در امپراتوری ایران باستان مشاهده می‌شود. محمدحسین قربانی‌زواره در کتاب پیش‌رو ضمن اشاره‌ای به تاریخچه این نهادها، زمینه آشنایی با سازمان‌های امنیتی و جاسوسی را فراهم کرده است. در ادامه نیز به تحلیل فعالیت این سازمان‌ها پرداخته است. موضوعات مورد بحث در کتابی با عنوان تحلیلی بر فعالیت‌ سازمان‌های جاسوسی و امنیتی، منتشر شده است.

جملاتی از کتاب تحلیلی بر فعالیت‌ سازمان‌های جاسوسی و امنیتی

شکل‌گیری و ایجاد نهادهای اطلاعاتی به شکل منسجم و کارساز در کشور را می‌توان به دوران ژیم طاغوتی پهلوی دوم نسبت داد، چنان‌که ارتشبد حسین فردوست در کتاب خاطرات خود چنین می‌گوید: پس از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ که نیروهای آمریکایی با قدرت تمام وارد عرصه سیاسی و حکومتی شدند تصمیم گرفتند ایران را به‌عنوان پایگاه اصلی خود در منطقه نگه دارند به این جهت در مرحله اول با ایجاد یک دستگاه ضد اطلاعات در بدنه ارتش و تقویت آن و در مرحله دوم به تاسیس سازمان امنیت کشور موسوم به ساواک پرداختند. این اقدام بسیار طبیعی بودف که اگ ایران به پایگاه اصلی آمریکا در خاورمیانه تبدیل شود بایستی مجهز به یک سیستم اطلاعاتی و امنیتی فوق‌العاده قوی بوده تا در مقابل نفوذ کمونیست‌ها بتواند به خوبی مقاومت و طرح‌ریزی عملیاتی داشته باشد.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب تحلیلی بر فعالیت‌ سازمان‌های جاسوسی و امنیتی، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

کاربر TARAVAT RANJBARAN
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

عالی عالی عالی سیاست و اطلاعات و غیره رو به طور کامل توضیح داده حتما بهتون پیشنهاد میکنم بخونید

amirali Esmaeilpour
۱۴۰۱/۰۷/۰۷

بسیار عالی و جامع برای علاقه‌ مندان این حوزه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲۷۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان