دانلود و خرید کتاب اقتصاد خرد ۱ (چاپ دیگر) یگانه موسوی جهرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد خرد ۱ (چاپ دیگر) اثر یگانه موسوی جهرمی

کتاب اقتصاد خرد ۱ (چاپ دیگر)

معرفی کتاب اقتصاد خرد ۱ (چاپ دیگر)

دکتر یگانه موسوی جهرمی در کتاب اقتصاد خرد ۱ (رشته اقتصاد)، مسیری را پیش روی دانشجویان این رشته ترسیم می‌کند تا با کمک آن همچون یک اقتصاددان فکر کنند و تصمیم بگیرند.


درباره کتاب اقتصاد خرد ۱

یگانه موسوی جهرمی در تالیف کتاب اقتصاد خرد تلاش کرده تا دانشجویان با مباحث خرد آشنا شوند. قدمت علم اقتصاد در دنیای کنونی بیش از دو قرن برآورد می‌شود. با گسترش جوامع و روابط اقتصادی، اندیشمندان بسیاری به این علم روی آورده‌اند و پیشرفت قابل توجهی در این زمینه رخ داده است. اقتصاد دانش مفیدی است تا افراد درباره سیاست‌های اقتصادی دولت، کسب‌وکار و یا انتخاب‌های شخصی خود به درستی بیندیشند.

فصل نخست کتاب با تعریف علم اقتصاد، زمینه‌های فکری و طبقه‌بندی آن آغاز می‌شود. در فصل دوم انواع بازار تعریف و طبقه‌بندی می‌شود. توضیحات لازم درخصوص دو اصل عرضه و تقاضا ارائه می‌شود. موسوی در فصل سوم به اصول حاکم بر رفتار مصرف‌کننده و محدودیت درآمد وی و چگونگی انتخاب او می‌پردازد. در فصل چهارم چگونگی شکل‌گیری تقاضا از طریق بررسی رفتار مصرف‌کننده بررسی می‌شود. یگانه موسوی جهرمی در فصل پنجم چگونگی تصمیم‌گیری مصرف‌کننده را مورد مطالعه قرار می‌دهد. فصل ششم ضمن تشریح اقتصادی تولید و مراحل آن، چگونگی تعیین ترکیب بهینه عوامل تولید توضیح داده شده است. علاوه بر این سطح تولید بهینه محصول براساس هدف به حداکثر رساندن سود تعیین می‌شود.

خواندن کتاب اقتصاد خرد 1 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب اقتصاد خرد 1 به دانشجویان و دانش‌پژوهان حوزه اقتصاد پیشنهاد می‌شود. دانشجویان با مطالعه این کتاب، در مسیری قرار می‌گیرند که همچون یک اقتصاددان فکر کنند. درواقع کتاب اقتصاد خرد کمک می‌کند تا دانشجویان به تصمیم‌گیران خوبی در زمینه‌های مالی، تجاری، حرفه‌ای و حتی زندگی تبدیل شوند.

جملاتی از کتاب اقتصاد خرد ۱

برخی از اقتصاددانان بر این عقیده‌اند که علم اقتصاد (دانش حس عام) است. بدین معنا که آنان در ارائه مطالب خود استدلال خاصی را به کار نمی‌گیرند. تئوری یا مفهومی در تمام اقتصاد وجود ندارد که نتوان آن را با یک جمله ساده بیان کرد. هرچند که گاهی اقتصاددانان برای ارائه نظرات و ایده‌های خود از معادلات، روابط ریاضی و نمودارها استفاده می‌کنند، ولیکن نباید تصور شود که علم اقتصاد شاخه‌ای از ریاضیات است. در حیطه علم اقتصاد، ریاضیات نقش کاتالیزور و کمک‌کننده برای بیان روشن‌تر درک و یادگیری بهتر مطالب دارد.

در علم اقتصاد همانند علومی چون روانشناسانی، جامعه‌شناسی، سیاست و ....، رفتار انسان‌ها مورد مطالعه قرار می‌گیرد. برای مثال روان‌شناسان شکل‌گیری فرم شخصیتی افراد رفتار آن‌ها را نسبت به یکدیگر شکل می‌دهد، حساس هستند و به این امر دقت می‌کنند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب اقتصاد خرد 1، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب اقتصاد خرد ۱

• فصل اول: درآمدی بر علم اقتصاد

• فصل دوم: بازار: عرضه و تقاضا

• فصل سوم: کشش

• فصل چهارم: نظریه رفتار مصرف‌کننده: ترجیحات و محدودیت درآمدی

• فصل پنجم: نظریه رفتار مصرف‌کننده: تقاضا

• فصل ششم: نظریه رفتار بنگاه: تولید

• فصل هفتم: نظریه رفتار بنگاه: هزینه تولید

نظرات کاربران

فرزین
۱۴۰۲/۰۳/۰۳

نظر دارم که دو جلد دیگه‌رو هم بخرم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

قیمت:
۱۲۸,۷۰۰
تومان