دانلود و خرید کتاب دانش‌نامه خصوصی سازی و سهام عدالت مهدی حاجی وند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانش‌نامه خصوصی سازی و سهام عدالت اثر مهدی حاجی وند

کتاب دانش‌نامه خصوصی سازی و سهام عدالت

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دانش‌نامه خصوصی سازی و سهام عدالت

مهدی حاجی‌وند، در کتاب دانش‌نامه خصوصی‌سازی و سهام عدالت که انتشارات دنیای اقتصاد آن را به چاپ رسانده، تلاش کرده است تا تعریفی جامع از خصوصی‌سازی، سیاست‌ها و مفاهیم مرتبط با آن همچون سهام عدالت ارائه نماید.


درباره کتاب دانش‌نامه خصوصی‌سازی و سهام عدالت

در کتاب دانش‌نامه خصوصی‌سازی و سهام عدالت تلاش شده است تا مهم‌ترین واژگان و موضوعات مورد اشاره در خصوص اجرای اصل ۴۴، خصوصی‌سازی و طرح توزیع سهام عدالت تبیین شود. همانگونه که مستحضرید بیش از ۱۷ سال از تاسیس سازمان خصوصی‌سازی و نیز بیش از یک دهه از ابلاغ اصل ۴۴ قانون اساسی در کشور گذشته است، اما با این وجود شمار زیادی از مردم جامعه و حتی تصمیم‌گیران اقتصادی با برخی مفاهیم مرتبط با سیاست خصوصی‌سازی و طرح توزیع سهام عدالت غریب و ناآشنا هستند به‌گونه‌ای که همچنان خصوصی‌سازی، واگذاری‌های دولت و سهام عدالت واژگان مفاهیم ناآشنایی برای مردم، خبرنگاران و برخی تصمیم‌گیران اقتصادی کشور است. لذا نویسنده این کتاب کوشیده تا به نوبه خود سهمی در فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص اجرای سیاست خصوصی‌سازی و سهام عدالت داشته باشد.

همچنین در این کتاب به موضوعات و مفاهیم مشترک میان بازار سرمایه و قوانین و مقررات مرتبط با خصوصی‌سازی و سهام عدالت پرداخته شده است. به‌علاوه از آنجاییکه در جریان امور واگذاری سهام دولت و طرح توزیع سهام عدالت سازمان‌هایی چون برنامه و بودجه، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، بهزیستی، اداره ثبت شرکت‌ها و... حضور دارند و بنابر قانون برای آن‌ها تکالیفی تعریف شده است؛ بنابراین در این کتاب تلاش شده به صورت مختصر در خصوص این سازمان‌ها و رسالت‌های آن‌ها در راستای اجرای خصوصی‌سازی و سهام عدالت توضیحاتی آورده شود.

خواندن کتاب دانش‌نامه خصوصی‌سازی و سهام عدالت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن کتاب دانش‌نامه خصوصی‌سازی و سهام عدالت را علاوه بر فعالان اقتصادی، دانشجویان و خبرنگاران حوزه اقتصاد به تمامی افرادی که به دنبال درک صحیحی از ساختار اقتصادی کشور هستند توصیه می‌کنیم.

درباره مهدی حاجی‌وند

مهدی حاجی‌وند کتاب‌هایی با عنوان‌های "نقش مطبوعات در اجرای خصوصی‌سازی"، "دانشنامه بورس کالای ایران"، "آزادسازی سهام عدالت؛ موانع و راهکارها" و "خصوصی‌سازی فوتبال" را نیز در کارنامه خود دارد. کتاب دانش‌نامه خصوصی‌سازی و سهام عدالت نیز توسط انتشارات دنیای اقتصاد به چاپ رسیده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۴۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان