دانلود و خرید کتاب سوء هاضمه‌ها، زخم معده و اثنی عشر سی. جی. هاوکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سوء هاضمه‌ها، زخم معده و اثنی عشر اثر سی. جی. هاوکی

کتاب سوء هاضمه‌ها، زخم معده و اثنی عشر

انتشارات:سپهر اندیشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سوء هاضمه‌ها، زخم معده و اثنی عشر

کتاب سوء هاضمه، زخم معده و اثنی عشر، نوشته س جی. هاوکی و جی. وایت از سری کتاب‌های انجمن پزشکی بریتانیا است که فاطمه زهرابی‌نیا این کتاب را به فارسی ترجمه کرد و انتشارات سپهر اندیشه این کتاب را به چاپ رسانید. با خواندن این کتاب امتوجه خواهید شد که مشکلات هاضمه شما جدی است و نیاز به مراجعه پزشک دارید یا با تغییر عادات غذایی قابل هضم است.  

درباره کتاب سوءهاضمه، زخم معده و اثنی‌عشر

س جی. هاوکی و جی. وایت در کتاب سوءهاضمه، زخم معده و اثنی‌عشر به بیان مشکلات هضم و عوارض حاصل از این مشکل می‌پردازد. نویسندگان این کتاب با زبانی ساده مشکلات هاضمه ساده و جدی را تشریح کرده‌اند. فاطمه زهرابی‌نیا این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است. بخشی از کتاب سوء هاضمه، زخم معده و اثنی عشر، به بیان تغییرات در نوع زندگی می‌پردازد که می‌تواند موجب کاهش وقوع مشکلات هاضمه شود. با اجرای این تغییرات در بسیاری از موارد مشکلات هاضمه برطرف می‌شوند، اما اگر از اجرای این تغییرات بعد از چند هفته نتیجه نگرفتید باید در سریع‌ترین زمان ممکن به پزشک مراجعه کنید.

جملاتی از کتاب سوءهاضمه، زخم معده و اثنی‌عشر

برای اینکه مواد مغذی را که از غذاهایی که می‌خوریم به دست آوریم باید آن‌ها را هضم کنیم. ابتدا غذا باید به شکل مایع یا نیمه مایع در آید. سپس مواد پیچیده مانند چربی‌ها و پروتئین‌ها بایست به واحدهای شیمیایی کوچکتری تجزیه شوند تا بتوانند از دیواره روده وارد جریان خون شوند. فرایند هضم غذا از دهان شروع می‌شود؛ آنجایی که دندان‌ها و زبان تکه‌های بزرگ غذا را به تکه‌های کوچکتر تبدیل می‌کنند، و بزاق در دهان ترشح می‌شود تا با غذا مخلوط گردد. این بزاق باعث می‌شود تا غذا به آسانی در دهان حرکت کرده و جویده شود. بزاق دارای آنزیمی به نام آمیلاز بزاقی است که باعث هضم کربوهیدرات‌ها مانند مواد قندی و نشاسته‌ها می‌شود. بزاق به مقدار جزئی حالت اسیدی دارد و زمانی که غذا نمی‌خورید این اسید باعث تمیزی دهان و دندان‌ها شده و از ایجاد جرم در دندان‌ها جلوگیری می‌کند. افرادی که مبتلا به بیماری‌هایی هستند که ترشح بزاق در آن‌ها کاهش می‌یابد، دچار خشکی دهان، مشکل در بلع و افزایش فساد دندان می‌شوند. برای خواندن جملات بیشتری از کتاب سوءهاضمه، زخم معده و اثنی‌عشر بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب سوءهاضمه، زخم معده و اثنی‌عشر

• هضم طبیعی غذا

• خود درمانی سوءهاضمه

• آیا برای درمان نیاز به پزشک داریم؟

• ریفلاکس معده به مری

• طخم‌های معده و اثنی‌عشر و هلیکوباکترپیلوری

• درمان زخم معده یا اثنی‌عشر

• سوءهاضمه بدون زخم

• سرطان معده

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۲٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۴۸۲٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان