دانلود و خرید کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه‌ی شزوما؛ در یک هفته بیاموزید ۹۰٪ متقاضیان را پای میز قرارداد بنشانید محمدرضا شایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه‌ی شزوما؛ در یک هفته بیاموزید ۹۰٪ متقاضیان را پای میز قرارداد بنشانید اثر محمدرضا شایگان

کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه‌ی شزوما؛ در یک هفته بیاموزید ۹۰٪ متقاضیان را پای میز قرارداد بنشانید

معرفی کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه‌ی شزوما؛ در یک هفته بیاموزید ۹۰٪ متقاضیان را پای میز قرارداد بنشانید

کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه‌ شزوما؛ در یک هفته بیاموزید ۹۰٪ متقاضیان را پای میز قرارداد بنشانید نوشتهٔ محمدرضا شایگان است که در انتشارات کلید آموزش منتشر شده است.

درباره کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه‌ شزوما

کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما، ۹۰٪ متقاضیان را پای میز قرارداد می‌آورد. محمدرضا شایگان در این کتاب کمک می‌کند به پردرآمدترین مشاور املاک در منطقه خود تبدیل شوید. این اثر بدون حاشیه پردازی اصول و ترفندها را از ابتدای کار املاک تا پای میز قرارداد شرح می‌دهد.

سریع‌ترین ترفندهای مؤثر و کاربردی اجرا شده در معاملات املاک بر اساس تجربیات واقعی ۱۰۸ نفر از بهترین مدیران و مشاوران املاک تهران، شمیران و چند شهر بزرگ ایران را در این کتاب می‌آموزید. این اثر خودآموز، مناسب مشاورین املاک مبتدی تا حرفه‌ای و کارآفرینانی است که به دنبال شغل دوم با درآمدی بیشتر از شغل اصلی خود هستند. همچنین به مدیران املاک کمک می‌کند تا مشاوران خود را قوی‌تر و باهوش‌تر رهبری کنند.

خواندن کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه‌ شزوما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کار در حوزهٔ املاک پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب آموزش مشاور املاک به شیوه‌ شزوما

«حالا چه‌کار می‌کنید؟

اغلب صاحبین جواز و مدیران املاک معمولی در چنین شرایطی دچار اضطراب شدیدی می‌شوند و در نهایت قید این سفر را می‌زنند. اگر این پیشنهاد را به شما بدهند، چه کار می‌کنید؟ آیا آمادگی دارید که بدون نگرانی، آژانس املاکتان را یک ماه رها کنید و به سفر بروید؟ آیا می‌توانید با جیب پر پول و با خیال راحت در بهترین جزیره‌های توریستی دنیا صفا کنید؟ و بدون دغدغه و نگرانی از عملکرد منشی و مشاورین، از سفرتان لذت ببرید؟ مثل روزهایی که خودتان در دفترتان حضور دارید به طور مرتب پول‌های کلان به حسابتان واریز شود؟

قطعاً می‌شود

همین‌الان به تعداد زیادی از صاحبین جواز و مدیران املاک مشاوره می‌دهم که حداقل پنج مشاور یا بیشتر دارند. دو نفر از آن‌ها که بیشترین تعداد مشاوران را دارند صاحب گروه املاک هستند که یکی از آن‌ها بیش از ۲۰۰ و دیگری بیش از ۳۰۰ کارمند، مدیر داخلی و مشاور املاک دارند. این مدیران چندین ویال و خانه در کشورهای مختلف دارند و بخشی از سال را اصلاً در ایران نیستند و نکته جالب اینجاست که درآمد آژانس املاکشان به حضور آن‌ها در دفترشان بستگی ندارد. یعنی خودشان به‌هیچ‌عنوان مهره کلیدی کسب‌وکارشان محسوب نمی‌شوند و تمام کارها را واگذار کرده‌اند. فقط کافی است با استفاده از تجهیزات و روش‌هایی از راه دور، بر نتایج فعالیت‌های انجام شده در آژانس املاکشان نظارت داشته باشند.

آن‌ها هروقت اراده کنند چمدان‌های خود را می‌بندند و به سفر می‌روند. اگر در محل کار باشند نیز فقط به کارهای مورد علاقه‌شان می‌پردازند. یکی از آن‌ها با اجاره یک دفتر اداری و دیگری از اجاره یک بنگاه کفی شروع به کار مشاوره املاک کرده‌اند. این مطلب را در ذهن داشته باشید. تا آخر کتاب به شما خواهم گفت که با تفکر به شیوه شزوما چطور باید عمل کنید تا به این مرحله از رشد و پیشرفت دست پیدا کنید؟

این کتاب پر از نکات کلیدی مشاوره املاک و اصول استدلال کردن به تفکر ساده است. توصیه می‌کنم آن را یکی دو بار با ذهن باز بخوانید. حتی اگر کتاب را برای بار دوم بخوانید، باز نکات جدید بسیاری خواهید یافت، سعی کنید بیش از یک‌بار بخوانید. همچنین در اختیار مباشر خودتان و مدیران داخلی، سرپرستان و مشاوران رنج‌های مختلف قرار دهید تا با اصول کلیدی مشاوره املاک آشنا شوند.

اما توضیح تمام استراتژی‌های کلان مدیریتی مشاوره املاک، در قالب کتاب سخت است و نیاز به آموزش‌های مکمل دارد. کسب مهارت در ایجاد سیستم فروش اینترنتی ملک، مدیریت مشاوران املاک و اداره جلسات مذاکره قرارداد‌ها را در ویدیو‌هایی که به‌عنوان هدیه مکمل این کتاب قرار دادم را دانلود کنید. «توضیح در صفحه آخر فصل هفتم این کتاب» این ویدئوها چشمتان را از تعجب باز خواهد کرد که چرا تا حالا کسی آن‌ها را به شما نگفته است!»

نظرات کاربران

Reza
۱۳۹۹/۰۵/۲۶

با احترام به نویسنده محترم کتاب این کتاب حتی برای مبتدیان املاک هم مناسب نیست . برای همکارانم در حوزه فروش خصوصا املاک کتاب شیوه گرگ را پیشنهاد میکنم.

Mehdi Tofighi
۱۳۹۹/۰۶/۱۳

کتاب بیشتر کتاب انگیزشی هست تا فصل ۷ خوندم هیچ نکته مهمی نداشت حیف پولی که برای خریدش دادم اصلا پیشنهاد نمی کنم

کاربر ۱۸۸۶۸۸۵
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

کتابی بسیار سطحی و پوچ که نویسنده حرفی برای گفتن نداره

کاربر ۱۴۳۴۳۸۱
۱۳۹۹/۰۱/۱۰

با سلام از طریقه گردونه با ۳۰ درصد تخفیف خرید کردم ولی برایم باز نشد لطفا پیگیری کنید ؟

cleverfriend
۱۳۹۹/۰۸/۱۸

برخلاف عنوان کتاب ، اصلا آموزشی نیست.

کاربر ۲۳۷۱۷۱۷
۱۳۹۹/۰۷/۲۶

بنده خرید کردم ولی باز نشده

کاربر 7238605
۱۴۰۲/۱۰/۱۸

عالی

کاربر 7574556
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

بله

سجاد
۱۴۰۲/۰۴/۰۷

نکات قدیمی بود . بسیار سرسری از مسایل رد شده بود . کتابهای بهتری هم هست در این حوزه . بسیار به سایت ارجا داده شده بود . کلا خوشم نیومد و یک سری تکرار مسایل بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان