دانلود و خرید کتاب در مسیر آسمان محمدرضا رستم‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در مسیر آسمان اثر محمدرضا رستم‌پور

کتاب در مسیر آسمان

انتشارات:فاتحان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب در مسیر آسمان

در مسیر آسمان، زندگی‌نامهٔ داستانی شهید سید شیرمراد شمسی از مجموعه سرآمدان علم و ایثار و نوشته محمدرضا رستم‌پور است. این مجموعه به سرگذشت شهدای دانشجو و اصحاب دانشگاه می‌پردازد

سید شیرمراد شمسی متولد ۱۳۴۲ از اهالی شهرستان دهلران و روستای چم‌زنگی و از دانشجویان دانشگاه تربیت معلم بود که در عملیات والفجر ۵ به شهادت رسید.

خواندن در مسیر آسمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

عاشقان ادبیات پایداری و دفاع مقدس از خواندن سرگذشت این شهید لذت خواهند برد.

جملاتی از کتاب در مسیر آسمان

تابستان که به منطقه می‌آمد، کلاس‌های دینی را مدیریت می‌کرد و حتا دنبال مسائل سوادآموزی بزرگ‌ترها نیز بود و درخواست راه‌اندازی کلاس‌های نهضت سوادآموزی را پیگیری می‌کرد. مادر و خواهرش و خیلی از بزرگ‌ترها را به حضور در کلاس‌های سوادآموزی تشویق می‌کرد. سرانجام با تلاش و جدیت شیرمراد و اهالی روستا، مسجدی در خور مردم روستای بردی ساخته شد.

یکی از همسایه‌های دور تعریف می‌کرد یک روز جوانی را دیدم که شیرینی تقسیم می‌کند. فکر کردم برای عروسی یا جشن شادی خودش است، اما بعد که از دیگران پرسیدم، فهمیدم روز میلاد یکی از ائمه بوده که به این مناسبت شیرینی تقسیم می‌کند. یکی دیگر از همسایه‌ها تعریف می‌کرد آخرین باری که کلاس قرآن برای ما برگزار کرد، گفت: امکان دارد این آخرین دیدار ما باشد و من دیگر برنگردم و به شهادت برسم، امکان این که این کلاس، کلاس وداع نیز باشد، هست و روزی که خبر شهادتش را شنیدم، بسیار ناراحت شدم و تعجب کردم که چگونه خودش این روز را پیش‌بینی کرده است و این‌گونه حلالیت می‌طلبید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۹۴٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۳,۰۰۰
تومان