دانلود و خرید کتاب ارتش شش گله؛ شبدر شش پر (جلد اول) ستاره روشن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتش شش گله؛ شبدر شش پر (جلد اول) اثر ستاره روشن

کتاب ارتش شش گله؛ شبدر شش پر (جلد اول)

نویسنده:ستاره روشن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ارتش شش گله؛ شبدر شش پر (جلد اول)

«ارتش شش گله» داستانی تخیلی درباره پسری خیال‌پرداز به اسم سم است که به دلیل این که تفکرات و علایق و نوع زندگی‌اش با همه متفاوت است، یکشب مهتابی آرزوی مرگ می‌‌کند و در کمال ناباوری پیرمردی با یک چوبدستی به سراغ او می‌آید تا آرزویش را برآورده کند:

«پیرمرد وارد اتاق شد و نگاه عمیقی به اطراف کرد و گفت: من وقت اراجیف‌گویی تو را ندارم تا ابد هم وقت نداریم تا تو بیدار شوی چون در حال حاضر تو مُردی و دیگر به خوابیدن نیاز نداری و من کلی کار نصفه و نیمه دارم که باید انجام دهیم. تازه اگر بتوانیم به مجمع جادوگران برسیم، خوب تا آنجا چند روز راه است و با پای تو صد سال سیاه هم نخواهیم رسید. زود بلند شو و وسایلت را جمع کن ترجیحاً در حد یک کوله پشتی، چیزهایی را بردار که بعدها دلتنگی نکنی چون وقت لوس بازی نداریم و به فلزات دست نزن چون غیب می‌شوی و حوصله ندارم وِرد بخوانم تا دوباره ظاهر شوی.»

پیرمرد چوب به دست، سم را با خود می‌برد تا وارد دنیای عجیب و غریب و مرموز جادوگران کند.

در این سفر حیرت‌انگیز شما همراه سم خواهید بود تا ماجراهای عجیب و هیجان انگیزی مثل ماجرای شبدر شش‌پر و ارتش شش گله را با او تجربه کنید.

نظرات کاربران

mohsen ekbatani
۱۳۹۸/۰۳/۲۶

هر وقت که از این دنیای سردِ بدون ِ جادو و رویا و احساسات گریزان می شوم به ارتش شش گله پناه می برم و با خواندنش غرق در دنیای فانتزی اِستارا می شوم ، غرق در جایی که به

- بیشتر
Arash.ka269
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

اصلا خوشم نیومد. متنش اصلا روان نبود داستانش خیلی ساده و بی معنی بود. فقط مقدمه نویسنده رو دوست داشتم، از کل داستان بهتر بود. تنها کسایی که توصیه میکنم این کتاب مناسب طبع و سلیقه اونهاست بچه های زیر

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
مادر زمین با برداشتن سنگ آندوین از جایگاهش که در قلب زمین و در قعر دریاست، خط‌های زمانی را بهم ریخته و دروازه‌هایی از جهان‌های موازی به زمین و بر عکس بازگشته است. انتقام چشم مادرزمین را کور و قلبش را فاسد کرده و بخشندگی او را گرفته است. دریاها، رودخانه‌ها و جنگل‌ها در حال نابودیست و این قلب مادر زمین را جریحه‌دار کرده. ما درست کنار شما زندگی می‌کنیم اما بخاطر کنترل خطوط زمانی تو ما را نمی‌بینی و ما تو را. حال با برداشتن سنگ آندوین درهای زیادی از دنیای ماورالطبیعه و برعکس باز شده است. مادر زمین در حال گردآوری موجودات وفادار است تا خط زمانی شما را نابود کند و زمین را از اول بسازد."
BookishFateme

حجم

۷۱۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۷۱۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان