دانلود و خرید کتاب آسیب‌شناسی موعودگرایی؛ با تأکید بر آسیب‌گستری مسیح‌نمایان و مهدی‌نمایان مهدی قندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آسیب‌شناسی موعودگرایی؛ با تأکید بر آسیب‌گستری مسیح‌نمایان و مهدی‌نمایان اثر مهدی قندی

کتاب آسیب‌شناسی موعودگرایی؛ با تأکید بر آسیب‌گستری مسیح‌نمایان و مهدی‌نمایان

نویسنده:مهدی قندی
انتشارات:انتشارات گوی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آسیب‌شناسی موعودگرایی؛ با تأکید بر آسیب‌گستری مسیح‌نمایان و مهدی‌نمایان

هدف کتاب «آسیب‌شناسی موعودگرایی» بررسی برخی از فتنه‌های اعتقادی و اجتماعی است که در سایهٔ دروغ‌پردازی درباره موعود آخرالزمان ایجاد شده است. مهدی قندی در این کتاب به موضوعاتی مانند موعودنمایان (مسیح‌نمایان و مهدی‌نمایان) در تاریخ، مدعیان و منسوبان دروغین مهدویت در جهان اسلام، فتنهٔ عباسیان و دو مهدی دروغینشان، غائله بابی و مهدی دروغین در شیراز، به وجود آمدن بهائیان، تحریف ماموریت مهدی (عج) به دست بهائیان وموضع بهائیان در برابر مهدویت حضرت حجت (عج) می‌پردازد. اگر می‌خواهید یک شیعه راستین برای حضرت قائم (عج) باشید، بیایید این کتاب را با دقت بخوانیم چون هم ما را با سیر تاریخی آسیب‌هایی که مدعیان برای مهدویت تدارک دیده‌ بودند آشنا می‌کند و هم کمکی است تا در آینده با بینشی گسترده‌تر به موضوع مهدویت بنگریم و نسبت به این آسیب‌ها هوشیارتر باشیم.

نظرات کاربران

سیّد جواد
۱۴۰۰/۰۵/۲۱

کتاب ۴۴۲ از کتابخانه همگانی ، این کتاب به بررسی برخی از فتنه های اعتقادی و اجتماعی پرداخته است که در سایۀ دروغ پردازی درباره موعود آخرالزمان پدید آمده است. کتاب خوب و مفیدی است و اطلاعات جامعی به مخاطب می دهد،

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
تا پایان سال ۱۲۶۰ قمری، ۱۷ نفر دیگر علاوه‌بر ملاحسین بشرویه‌ای به باب ایمان آوردند که بهائیان جمع این هجده نفر را، «حروف حی» می‌نامند. حروف حی به همراه خود باب، جمعاً نوزده نفر می‌شوند و علت تقدس عدد ۱۹ در نزد بهائیان همین مسئله است.
سیّد جواد

حجم

۲۴۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

حجم

۲۴۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان