دانلود رایگان کتاب قمارباز سرکش؛ جلد اول کریستی کالدول ترجمه مریم علیزاده میلانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قمارباز سرکش؛ جلد اول اثر کریستی کالدول

کتاب قمارباز سرکش؛ جلد اول

معرفی کتاب قمارباز سرکش؛ جلد اول

داستان «قمارباز سرکش» نوشته کریستی کالدول جلد اول از مجموعه چهار جلدی «عروس‌های گناه‌کار» است.

اشراف‌زاده جوانی به اسم رابرات در روز عروسی مخفیانه‌اش متوجه می‌شود نامزدش به او خیانت کرده است، او که طاقت این خیانت را ندارد یکباره تبدیل به یک قمارباز عیاش و خوش‌گذران می‌شود تا این که در دهه ۳۰ زندگی‌اش با دختری آشنا می‌شود که تصور او را نسبت به زن و جنس مخالف به کلی تغییر می‌دهد.

«به‌خاطر دلیل تولدش، رابرت مالک پنج نسل میراث و بیش از پانزده‌هزار جریب زمین بود. او ثروت هفت نسل را به ارث برده بود. یک امپراطوری رو به زوال، پول‌هایی که دیگر آزاردهنده شده بودند. اما در این لحظه؛ با هلنایی که در کنارش جای گرفته بود، با کمال‌میل حاضر بود که تمام دارایی و ثروت و تمام زندگی‌اش را برای پاک کردن هرچیزی که هلنا را این‌قدر ناراحت کرده بود و او را به بیرون و به باغ کشانده بود، بدهد. رابرت دستش را بین خودشان سراند و درون جیب کتش فروبرد تا دستمالش را از جیبش خارج کند و به هلنا بدهد.

هلنا دستمال را گرفت و زیرلب تشکری کرد و بینی‌اش را پُرسروصدا با آن پاک نمود و بیهوده شروع به بازی با لبه دستمال کرد و بعد هم آن را بر روی زمین و روی سنگفرش باغ گذاشت.

«تو الان نباید اینجا باشی!»

صدای خش‌دار و ضعیف هلنا به‌سختی به گوش رابرت رسید. با این زن؛ رابرت به گونه‌ای رفتار می‌کرد که با هیچ زن دیگری رفتار نکرده بود. او هلنا را زیرنظر داشت، او چنان با سرعت چرخید و به بیرون از سالن فرار نمود که گویی سگ شکاری وحشی‌ای به سمتش حمله‌ور شده است.»

نظرات کاربران

کتاب باز
۱۳۹۹/۰۳/۰۳

به همان سبک اشرافی لندن با حضور دوکها، نجیب زاده ها، دوشیزگان و پیشخدمتها....دختری یاد میگیرد که عشق واقعی همه چیز است و نبودش هیچ چیز است. و مردی که میفهمد علاوه بر عشق، احترام هم مهم است.

booklover
۱۳۹۹/۰۴/۲۶

ترجمه ای افتضاحتر از این تا حالا ندیدم...حداقل ویرایش میکردید.😡

Shamim Valian
۱۴۰۰/۰۴/۳۱

ترجمه وحشتناک بود و ویرایش از اون هم افتضاحتر! پر از اشتباهات ترجمه و غلط‌های املایی... در یک کلمه افتضاح به تمام معنا!

کاربر ۱۱۸۵۲۴۹
۱۳۹۹/۰۸/۰۱

موضوع داستان همان موضوع تکراری ولی جذاب فقیر وپولدار بود ولی ترجمه خیلی بد بود وباید خودت از این جملات مفهوم رو پیدا کنی

شیوا
۱۳۹۸/۱۰/۱۳

خیلی داستان قشنگی بود... جلد دومش کی میاد؟

کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

کتاب خوبیه،بهش سه ستاره دادم بخاطر ایراد ترجمه و توضیح وتوصیفات اضافه ای که لزومی نداشت،باور زندگی هلنا یکم سخته،البته این جلد اولشه جلد بعدی رذل شریفه.

Raha
۱۴۰۰/۰۸/۰۳

خوب بود ولی نه عالی. توی این سبک دوست داشته باشید کتاب متوسطی هست.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
اما متوجه شدم که عشق آدم رو ضعیف، پست یا در انجام موفقیت‌آمیز کارهای حسابداری نمی‌کنه، یا حتی در تجارت. اون آدمو قوی‌تر هم می‌کنه
کتاب باز

حجم

۳۱۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۶ صفحه

حجم

۳۱۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۶ صفحه

قیمت:
رایگان