دانلود و خرید کتاب ازدحام آفاق مسعود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ازدحام

ازدحام نوشته خانم آفاق مسعود از نویسندگان بزرگ معاصر آذربایجان است، بسیاری از منتقدان دنیا کتاب ازدحام، آفاق مسعود را در سطح آثار نویسندگانی همچون فرانتس کافکا، آلبرکامو، ایزاک بشویس و ارنست هوفمان می‌دانند. این داستان به زبان ترکی به چاپ رسیده است.


درباره کتاب ازدحام

ازدحام مجموعه چهار داستان کوتاه و بلند به زبان ترکی از خانم آفاق مسعود است. اغلب این داستان‌ها فضایی سورئال دارند و ماجرای داستان در یک خانه و طی یک یا دو روز اتفاق می‌افتد. آفاق مسعود فضای داستان را به‌اندازه‌ای واقعی به تصویر می‌کشد که خواننده به خوبی با آن همراه شده و در موقعیت‌های حساس نفسش به شماره خواهد افتاد.

جملاتی از کتاب ازدحام

یئنه آتاسینی گتیریردیلر. آتاسی‌نین جنازه‌سینی اوزون-اوزون کیشی‌لر گتیریردی. اونلارین آردینجا اوزون-اوزادی دسته‌لرله قارا گئییملی آداملار گلیردی. آداملارین اوزو باتان گونون رنگیندن قیرمیزی ایدی دئیه هامیسی بیر-بیرینه اوخشاییردی. بیر آز دا ائله‌بیل کئچی‌یه اوخشاییردیلار. ببگی گؤرونمه‌ین خیردا گؤزلری گونون ضعیف ایشیغیندان قیییلا-قیییلا، ایتیلَشه-ایتیلَشه گلیردیلر.

برای خواندن جملات بیشتری از کتاب ازدحام، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

درباره آفاق مسعود

آفاق مسعود نویسنده اهل آذربایجان در سال 1957 در باکو به‌دنیا آمد. وی از سال 1981 عضو اتحادیه نویسندگان آذربایجان شد. آفاق مسعود علاوه بر نویسندگی از جوانامی به روزنامه‌نگاری نیز مشغول شد. آفاق مسعود در کنار سایر فعالیت‌هایش در سینما و تلویزیون نیز مشغول شد و فیلم‌های پاداش، گنجشک‌ها و شب را براساس داستان‌هایش برای تلویزیون آذربایجان ساخت. از دیگر فعالیت‌های خانم مسعود ترجمه آثار نویسندگان بزرگ دنیا به زبان ترکی بود.

مهم‌ترین آثار منتشر شده از آفاق مسعود عبارت هستند از: طبقه سوم، شب شنبه، گذر، ازدحام (شلوغی)، آزادی، سرنوشت، او من را دوست دارد، به‌خاطر جا، سر راه.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱۰۰۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان