دانلود و خرید کتاب بنی‌اسماعیل، بنی‌اسرائیل و آخرالزمان اسماعیل شفیعی سروستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بنی‌اسماعیل، بنی‌اسرائیل و آخرالزمان اثر اسماعیل شفیعی سروستانی

کتاب بنی‌اسماعیل، بنی‌اسرائیل و آخرالزمان

معرفی کتاب بنی‌اسماعیل، بنی‌اسرائیل و آخرالزمان

در جست‌وجوی بلندترین، پرسابقه‌ترین و ریشه‌دارترین اختلاف حادث شده میان دو قوم که دامنهٔ تأثیرات آن هزاره‌ها را درنوردیده و به عصر ما رسیده است، به دو قوم مشهور «بنی‌اسماعیل» و «بنی‌اسرائیل»، از فرزندان حضرت ابراهیم خلیل الرّحمان (ع) می‌رسیم؛ واقعه‌ای که در شکل‌گیری وجوه بسیاری از مناسبات فرهنگی و تمدّنی انسان معاصر در عصر حاضر مؤثّر افتاده و در بنای تاریخ آینده نیز نقش‌آفرین خواهد بود. پا گرفتن بنیاد سه دین توحیدی موسوی، عیسوی و محمّدی در دامن حضرت ابراهیم، تقدیر خداوند متعال و مرضیّ رضای ایشان بود؛ امّا ادبار و روی‌گردانی جماعتی از «بنی‌اسرائیل» و چشم دوختن به مجموعه‌ای از تدابیر انسانی برای رقم زدن به سرنوشتی متفاوت با مشیّت الهی، نتیجه‌ای جز ابتلای دراز مدّت فرزندان آدمی به مجموعه‌ای از فتنه‌ها و به گمراهی غلتیدن نسل‌های بسیاری را در طول تاریخ، در پی نداشت. این‌همه نیز از گمانی خام نشئت گرفته بود؛ گمان تلخِ مغلول‌الید بودن حضرت باری‌تعالی و آزادی آدمی برای رقم زدن به همهٔ تقدیرات، خارج از اراده و مشیّت قادر متعال. تاریخ بلند چهارهزار سالهٔ رفته بر ساکنان زمین به نحو عام و ساکنان شرقی «دریای مدیترانه» (خاورمیانه) به نحو خاص با همهٔ فراز و فرودهای فرهنگی و تمدّنی‌اش، تاریخ این جدال و رویارویی بنی‌اسرائیل و بنی‌اسماعیل است. بی‌گمان، اثبات این مدّعا، نیازمند شواهد بسیاری از میان وقایع گذشته و جریانات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی عصری جاری است و این رساله، تبیین این نظریّه و بیان مستندات لازم در این‌باره است. این اثر با مراجعه به منابع تاریخی و متّکی به مستندات روایی و حدیثی، در پی آن است تا اثبات کند این دو طایفه، از روز نخست، در جادّهٔ تاریخ، همچون دو ارّابهٔ تیزتک و در رقابتی سخت تاخته و تا امروز پیش آمده‌اند و همچنان نیز تا رخداد بزرگ وعده داده شده، یعنی ظهور موعود آخرالزّمان از نسل جناب ابراهیم خلیل الرّحمان (ع) پیش خواهند رفت تا دانسته شود امر خداوند حکیم تحقّق‌یافتنی است نگارنده خوانندگان محترم را برای مطالعهٔ دقیق‌تر تحوّلات تاریخی و فرهنگی عهدها و عصرهای پیشین، به مجموعهٔ هشت جلدی «سیر تاریخی و فرهنگی قبیلهٔ لعنت» (منتشر شده در طاقچه) ارجاع می‌دهد.
نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در مسیحیت
یوسف رشاد
یهود، صهیونیسم و اروپا
ضحی ربانی خوراسگانی
پیشگویی ها و آخرالزمان
اسماعیل شفیعی سروستانی
پروژه‌ی مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی
نصیر صاحب‌خلق
پادشاهی بر زمین و آسمان؛ گستره و سیطره حکومت جهانی امام مهدی (عج)
صالح الطائی
قبیله رحمت
اسماعیل شفیعی سروستانی
غرب و آخرالزمان
اسماعیل شفیعی سروستانی
نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام
یوسف رشاد
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد چهارم، الیگارشی حاخامی، تلمود و کابالا)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله‌ لعنت (جلد پنجم، ادوار رفته بر مسیحیت)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد هفتم، فراماسونری در صحنه حیات سیاسی، اجتماعی ملت ها)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله‌ی لعنت، جلد ششم: (شوالیه‌های معبد و بنیان‌های فراماسونری)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد سوم، بنی اسرائیل و پیامبری)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت، جلد اول: (بن‌مایه رویگردانی از خدا)
اسماعیل شفیعی سروستانی
التهاب جهانی و موقعیت شیعیان
اسماعیل شفیعی سروستانی
یهودی کیست؟
عبدالوهاب المسیری
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد دوم، کاهنان معبد جادو)
اسماعیل شفیعی سروستانی
دانشستان؛ سرزمین‌های درگیر در واقعه شریف ظهور (جلد دوم)
اسماعیل شفیعی سروستانی
سرزمین‌های درگیر در واقعه‌ی شریف ظهور (جلد اول)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله‌ی لعنت، جلد هشتم (ایلومیناتی، سیزده خاندان تاجدار، سیزده خط خونین)
اسماعیل شفیعی سروستانی

نظرات کاربران

Omid H
۱۳۹۹/۰۷/۲۰

برای من که در این موضوعات مطالعه می کنم خییییییلی جذاب بود و مطالب نابی داشت که خیلی بهم کمک کرد.

MAHDInp
۱۳۹۹/۰۵/۲۰

کتاب خوبیه با متنی خوب بنظرم برا هر بنی ادمی! لازمه که یدور این کتابو بخونه و بفهمه چه بر سر اجدادش اومده و چی شده که نسل بشر امروز به اینجا رسیده البته از جنبه ادیان و مذاهب

ایمان محمود شمس آبادی
۱۴۰۰/۰۷/۲۳

نکات و گوشه های دیگری از زندگی حضرت ابراهیم ع رو که تا حالا جایی نشنیدم توضیح و بیان می‌کنه. همچنین ناگفته های از قوم بنی اسراییل که تا حالا جایی در عموم گفته نشده.

mohammad
۱۴۰۰/۱۲/۰۲

به کسانی که به این حوزه علاقه مند هستند پیشنهاد میکنم

Mehran33
۱۴۰۲/۱۲/۲۰

یک کتاب عالی با متنی روان به همه کسانی که به مطالعه تاریخ ادیان و دوران آخرالزمان علاقه دارند پیشنهاد میکنم.

شهیده
۱۴۰۱/۰۱/۰۸

خوب بود ولی یکم متنش زیاده که باید با برنامه‌ریزی و با دقت خواند این کتاب رو

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
مسلمانان به جای آنکه پا جا پای انبیای عظام الهی بگذارند، پا جا پای اشرار «بنی‌اسرائیل» گذاشتند.
MAHDInp
پیامبر اکرم (ص) به رخدادهای مشترک و بدون کم و زیاد در میان بنی‌اسرائیل و بنی‌اسماعیل اشاره کرده و فرمودند: «یکُونُ فِی هَذِهِ الْأُمَّةِ کُلُّ مَا کَانَ فِی بَنِی إِسْرَائِیلَ حَذْوَ النَّعْلِ بِالنَّعْلِ وَ حَذْوَ الْقُذَّةِ بِالْقُذَّة؛ هر اتّفاقی که در بنی‌اسرائیل رخ داد، در این امّت هم رخ می‌دهد. قدم جای قدم آنان می‌گذارند و تیر به همانجا که آنان زدند، می‌زنند.»
MAHDInp
«آدم ابو البشر (ع) نهصد و سی سال زندگانی کرد و نوح (ع) دو هزار و چهار صد و پنجاه سال و ابراهیم (ع) صد و هفتاد و پنج سال و اسماعیل بن ابراهیم (ع) صد و بیست سال و اسحاق بن ابراهیم (ع) صد و هشتاد سال و یعقوب بن اسحاق، صد و بیست سال و یوسف بن یعقوب (ع) صد و بیست سال و موسی (ع) صد و بیست و شش سال و هارون (ع) صد و سی و سه سال و داوود (ع) صد سال و پادشاهی او چهل سال بود و سلیمان بن داود (ع) هفتصد و دوازده سال زندگانی کرد.»
ali mo
خداوند من و علی (ع) را چهل هزار سال قبل از خلقت آدم، از یک نور خلق نمود. سپس آن نور را دو نیمه کرد و همهٔ اشیا و موجودات را از نور من و علی (ع) خلق فرمود. سپس ما را در سمت راست عرش قرار داد و ما تسبیح و تهلیل و تکبیر خدا را گفتیم (کاملاً بندگی خدا را نمودیم) و ملائکه نیز به ما اقتدا کردند و تسبیح، تهلیل و تکبیر گفتند. پس هر کس، در هر کجای عالم باشد و بندگی خدا را بنماید، از تعلیم من و علی (ع) است (اینجاست که می‌گوییم اهل بیت (ص) مصدر علوم الهی هستند
mohammad
از حضرت صادق (ع) پرسیدم که معنی فرمایش خداوند: «وَ جَعَلَها کَلِمَةً باقِیةً فِی عَقِبِهِ؛و قرار داد حضرت ابراهیم کلمه‌ای را که پاینده است در میان فرزندان خود» چیست؟ حضرت فرمودند: «آن امامت است که خداوند عزّ و جلّ تا روز قیامت در تبار حسین (ع) پایدار ساخت.»
Nahle
ابراهیم، امّتی مطیع خدا (و) حق‌گرای بود و از مشرکان نبود.»‌ مدّتی او به تنهایی صبر کرد. بعد خداوند او را به وسیلهٔ فرزندش اسماعیل و اسحاق دلگرم نمود و سه نفر شدند. به خدا قسم! مؤمن کم است؛ ولی کفّار زیاد هستند. می‌دانی علّت آن چیست؟» سماعه گفت: نه فدایت شوم. حضرت فرمودند: «آنها شبیه مؤمنان هستند و با ایشان رفت و آمد دارند و اسرار خود را با هم در میان می‌گذارند، مؤمنان خیال می‌کنند اینها هم با آنها هم‌عقیده هستند. دلگرم و با آنها مأنوس می‌شوند و متوجّه تعداد کم خود نمی‌شوند.»
کاربر ۱۴۲۲۹۴۵
پیش از حضرت ابراهیم (ع)، هیچیک از انبیاء و رسل، واجد مقام «امامت»، به معنی خاص، نبودند و این مقام، اوّلین مرتبه دربارهٔ ایشان و سپس دربارهٔ پیامبر اکرم (ص) و اوصیای ایشان (ص) مقرّر شده است
Akbar Aghaii
از جمله وقایع مشابه و مشترک در میان «بنی‌اسرائیل» و امّت پیامبر آخرالزّمان، ماجرای «سدّ الابواب» است. سدّ الابواب به معنای مسدود کردن درهاست و به واقعه‌ای اشاره دارد که طیّ آن، پیامبر اسلام (ص) به امر پروردگار، درب همهٔ خانه‌هایی را که به «مسجدالنّبی» در «مدینه» باز می‌شدند، مسدود ساخت.
ایمان محمود شمس آبادی
محتوای میثاق الست امام باقر (ع) دربارهٔ محتوا ومضمون این میثاق و مقامی که درآن، پیمان از جمیع خلق‌الله اخذ شده است، فرمودند: «به تحقیق خداوند از شیعیان ما آنگاه که در عالم ذرّ بودند، به ولایت ما پیمان گرفت
ایمان محمود شمس آبادی
«فَتَلَقَّی آدَمُ مِنْ رَبِّهِ کَلِمات» پس رو به من کردند و فرمودند: «صفوان! به درستی که خداوند متعال به آدم الهام کرد تا نگاهی به جانب عرش انداخت، پس پنج شبح از نور دید که خداوند را تسبیح و تقدیس می‌کردند. آدم گفت: «پروردگارا! اینان کیانند؟»
ایمان محمود شمس آبادی

حجم

۴۶۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۸۶ صفحه

حجم

۴۶۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۸۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان