دانلود و خرید کتاب روزنه هایی از عالم غیب سیدمحسن خرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روزنه هایی از عالم غیب اثر سیدمحسن خرازی

کتاب روزنه هایی از عالم غیب

امتیاز:
۴.۳از ۴۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روزنه هایی از عالم غیب

کتاب روزنه هایی از عالم غیب نوشتهٔ سیدمحسن خرازی است. انتشارات کتاب جمکران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر نتیجهٔ چندین سال مراوده و مصاحبت با بزرگان و عالمان برجستهٔ پیرو اهل‌بیت علیهم‌السلام است.

درباره کتاب روزنه هایی از عالم غیب

کتاب روزنه هایی از عالم غیب به بیان داستان‌های واقعی و کرامات ائمهٔ اطهار علیهم‌السلام، عالمان عامل و زاهدان پیرو اهل‌بیت پرداخته است. این کتاب می‌تواند در محکم‌کردن ارکان اعتقادی و امیدوارشدن عموم مردم به توسل، اثرگذار باشد. با مطالعهٔ این کتاب داستان‌هایی را از افرادی صادق می‌خوانید که نویسنده آن‌ها را عین آنچه شنیده بوده، روی کاغذ آورده است. موضوع این داستان‌ها کرامت‌ها و برخی مطالب مهمی است که نویسنده آن‌ها را از بزرگان علم و فضیلت و یا دوستان موثق خود شنیده بوده است.

کسانی که با امام زمان دیدار کرده‌اند، مشاهدهٔ جوان نورانی در مسجد جمکران، حضور امام زمان در مجلس دعای ندبه، در مراسم حج و در مسجد جمکران، عنایت خاص امام زمان نسبت به حفظ مردم ایران و نیز تازه‌ماندن بدن شیخ طوسی پس از مرگ و خبردادن حضرت زهرا از خروج روس‌ها و مواردی از این دست، تنها نمونه‌هایی از موضوعاتی است که داستان‌های این کتاب آن‌ها را در بر گرفته‌اند.

خواندن کتاب روزنه هایی از عالم غیب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران عالم غیب پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب روزنه هایی از عالم غیب

«یکی از موثّقین فرمود: ده ساله بودم که روس‌ها به مشهد هجوم آوردند. پدرم از این موضوع بسیار ناراحت بود و آن را با فقیه بزرگوار و باتقوا، مرحوم آقای سیّد علی سیستانی در میان گذاشت. ایشان فرمودند: نگران نباش، زیرا صبح امروز در حال سجده حضرت زهرا علیه‌السلام را مشاهده کردم که به من فرمودند: روس‌ها تا سه روز دیگر از مشهد خارج می‌شوند؛ و همین‌طور هم شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه