دانلود و خرید کتاب شازده کوچولو؛ متن دو زبانه آنتوان دوسنت اگزوپری ترجمه عباس شادلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شازده کوچولو؛ متن دو زبانه اثر آنتوان دوسنت اگزوپری

کتاب شازده کوچولو؛ متن دو زبانه

انتشارات:نشر وزرا
امتیاز:
۴.۴از ۲۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شازده کوچولو؛ متن دو زبانه

این اثر متن دوزبانه «شازده کوچولو» مشهورترین اثر آنتوان دوسنت اگزوپری، نویسنده فرانسوی است. در این داستان شیرین و نمادین، نویسنده به شیوه‌ای فراواقعی به بیان فلسفه‌ی خود از دوست‌داشتن، عشق و هستی می‌پردازد.

طی این داستان «اگزوپری» از دیدگاه یک کودک - که از سیارکی به نام ب۶۱۲ آمده است - پرسشگر مسائل بسیاری از آدم‌ها و کارهایشان است؛ مسائل اساسی و مهمی که جای خالی آن در جوامع امروزی مایه‌ی هلاک، دوری و برخورد ماشینی انسان‌ها با یکدیگر شده است. در واقع پرسش‌هایی که شازده کوچولو مطرح می‌کند باعث می‌شود کودکان مخاطب او، خود را در موقعیتی مشابه موقعیت او قرار داده و خودناآگاه وارد گفتگو و بحثی فلسفی شوند.

از طرفی دیگر، پاسخ‌هایی که شازده کوچولو دریافت می‌کند نیز جواب‌هایی است که بزرگسالان یا «آدم بزرگ‌ها» پیش روی او می‌نهند.

شیوه‌ای که «اگزوپری» در بیان پیام خود به کار می‌برد، روش تربیت و تعلیم از راه غیرمستقیم است، که از دیدگاه روانشناسان، برترین روش برای تأثیر و دریافت نتیجه مطلوب است.

معرفی نویسنده
عکس آنتوان دوسنت اگزوپری
آنتوان دوسنت اگزوپری
فرانسوی | تولد ۱۹۰۰ - درگذشت ۱۹۴۴

آنتوان دوسنت اگزوپری، نویسنده و خلبان فرانسوی است که با جاودانه «شازده کوچولو» در تاریخ ادبیات جهان ماندگار شد. او که یک خلبان غیرنظامی موفق در پیش از آغاز جنگ جهانی دوم است، با برافروخته شدن شعله‌های جنگ به نیروی هوایی فرانسه پیوست. اما اشغال زودهنگام و رعدآسای فرانسه توسط قوای نازی، او را بر آن داشت تا به آمریکا برود و به جریانی بپیوندد که می‌کوشید ایالات متحده را مجاب کند تا وارد جنگ شود. سپس باز در جایگاه یک خلبان جنگی به نیروهای ارتش آزادی‌بخش فرانسه پیوست. او در این زمان از نظر سنی برای این کار پرخطر، نسبت به دیگر خلبانان، مسن‌تر و آسیب‌پذیرتر بود. در یکی از پروازهای عملیاتی بر فراز مدیترانه، ناپدید شد و به نظر می‌رسد در همین زمان جان باخته باشد.

نظرات کاربران

Jaberov Abraham
۱۳۹۸/۰۸/۲۹

شازده کوچولو پرسید: کی اوضاع بهتر میشه؟ روباه گفت از وقتی که بفهمی همه چیز به خودت بستگی داره .

YasmineGh
۱۳۹۸/۰۶/۰۹

این قدر همه متن این کتاب رو تو فضای مجازی میذارن یه کم حس خوبی واسه خوندنش نداشتم ولی وقتی خوندمش اصلا باور نمیکردم که کتاب به این خوبی باشه واقعا توصیه میکنم بخونین

Mary
۱۳۹۸/۰۶/۱۹

کتابی فوق العاده احساسی و زیبا در عین حال بسیار آموزنده که برای همه سنین مناسبه

مینا
۱۳۹۸/۰۸/۲۵

یکی از بهترین ها 👌❤

♡F.sana♡
۱۳۹۹/۰۶/۳۱

من عاشقه شازده کوچولو ام یکی از کتاباشو دارم ۱۱۲ صفحه ست شاید ۱۰ بارخوندمش😁

نادیا
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

وفاداری🌻😌

mina
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

همه باید این کتابو بخونن بی شک ، محشره واقعا . من حس خیلی خوبی میگیرم هروقت میخونمش بارها خوندم . خوندش شاید ۲ ساعت هم طول نکشه اما یه عمر تو ذهنتون میمونه

samin
۱۳۹۸/۰۸/۳۰

من این کتاب رو 5یا6سال پیش خوندمش خیلی کتاب عالی هست👌👌

امیر محمد حسنی
۱۳۹۹/۱۲/۰۱

این کتابو من ۲۳ درصد ش رو خوندم عالی بود

سروش بخشی
۱۳۹۸/۱۲/۲۳

با اینکه این کتاب رو کامل نخوندم، ولی با یک نگاه متوجه شدم این کتاب پر از احساسات زیباست که درس های زیادی به همهٔ ما میده.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان