دانلود و خرید کتاب تاریخ آغازین فراماسونری در ایران (جلد اول) حمیدرضا شاه‌آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاریخ آغازین فراماسونری در ایران (جلد اول) اثر حمیدرضا شاه‌آبادی

کتاب تاریخ آغازین فراماسونری در ایران (جلد اول)

معرفی کتاب تاریخ آغازین فراماسونری در ایران (جلد اول)

«تاریخ آغازین فراماسونری در ایران» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی، مجموعه اسناد منتشرنشده و ارزشمندی از بایگانی لژ فراماسونری بیداری ایران (نخستین لژ رسمی تشکیل شده در کشورمان) است که در کتابخانه و مرکز اسناد حوزه هنری نگهداری می‌شده است. نویسنده به کمک هدایت‌الله بهبودی، مسئول دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری، ابتدا این اسناد راکه شامل معرفی اعضای لژ و پرونده‌هایشان بود، با عنوان «مجموعه اسناد منتشر نشده لژ بیداری ایران» در روزنامه ایران منتشر می‌کرد اما پس از مدتی برآن شد تا اسناد یادشده را به صورت مجموعه‌ای موضوعی منتشر کند. جلد نخست این مجموعه به کلیاتی درباره فراماسونری می‌پردازد. این کلیات عبارت‌اند از مفاهیم عمومی درباره ماهیت پدیده فراماسونری و تاریخچه آغاز این پدیده در ایران. جلد دوم تا پنجم نیز به معرفی مفصل اعضای لژ بیداری ایران با اسناد موجود در پرونده‌هایشان می‌پردازد. تصاویر اسناد برگزیده و شرح آن‌ها نیز در این مجموعه آمده است.
حقیقت بوف کور
محمدرضا سرشار
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد سوم، بنی اسرائیل و پیامبری)
اسماعیل شفیعی سروستانی
مهتاب سوزان
مالکوم لاوری
تاریخ آغازین فراماسونری در ایران (جلد چهارم)
یحیی آریابخشایش
داریوش بزرگ و حفر کانال سوئز
ایرج رامتین
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد هفتم، فراماسونری در صحنه حیات سیاسی، اجتماعی ملت ها)
اسماعیل شفیعی سروستانی
توفان؛ بزرگترین نبرد تاریخ
بهرام افراسیابی
براندازی صهیونیستی در امپراتوری عثمانی
محسن فرسایی
درمان کمر درد با ورزش های ساده
عبدالرضا عسگری
ماجرای باب و بهاء
مصطفی حسینی طباطبایی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت، جلد اول: (بن‌مایه رویگردانی از خدا)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله‌ لعنت (جلد پنجم، ادوار رفته بر مسیحیت)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ آغازین فراماسونری در ایران (جلد دوم)
حمیدرضا شاه‌آبادی
شصت، پانصد و ده
فریبرز محسنی‌پور
سیاست ورزی مومنانه
محمدحسن روزی طلب
غایت ابداع؛ نامه‌های عربی خاقانی
خاقانی شروانی
سایه های پنهان
احمدرضا متین فر
صدای سکوت
کلثوم‌سادات موسوی (شیدا پریزاد)

نظرات کاربران

M..J..A
۱۴۰۱/۰۴/۲۵

سلام پیشنهاد میکنم کتاب(زرسالاران یهودی و پارسیان _نخستین تکاپوهای فراماسونری) جلد چهارم از مجموعه زرسالاران یهودی نوشته آقای عبدالله شهبازی رو بخونید. این کتاب به صورت رایگان توسط خود نویسنده و مجموعه انتشارات پژوهش ها و مطالعات سیاسی روی سایت مجموعه قرار

- بیشتر
Armin Kargar
۱۳۹۹/۰۴/۲۸

این کتاب برای کسانی که دوست دارن در مورد فراماسونری ها بدونن عالیه ، خیلی ها اصلا نمیدونن که فراماسونری ها می هستن، فراماسون ها یه فرقه شیطانی از قرن ها پیش تا الان هستند که یه گروه مخفی هستن و جدیدا

- بیشتر
zaha
۱۴۰۱/۰۹/۰۴

اگر برای شما هم فراماسونری یه مفهوم دستمالی شده و مترادف با توهم توطئه است که فقط خلاصه شده در یک سری نماد و علامت که یک سری تندرو با ذره بین دنبال اونها تو معماری و نقاشی و سینما

- بیشتر
dr.mahdi-dehghan
۱۳۹۹/۱۱/۲۰

امتیاز داده شده فقط جهت دادن امتیاز به اجبار لحاظ شده است اما در مورد افکار و نقد و کتاب ... کاش انچه که هست را (در این کمبودها و نبود ها و نیستی ها ) بخوانیم حتی به غلط تا بتوانیم

- بیشتر
mahdi
۱۳۹۷/۰۶/۰۵

افتضاح

سعید جان
۱۳۹۷/۰۶/۰۵

فراماسونری دیگه چه زهر ماریه... ؟ :(

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
اگر بخواهیم تعریف واقعی از ماهیت فراماسونری داشته باشیم. باید به ایجاز بگوییم فراماسونری‌ـ به مفهوم یک سازمان سیاسی‌ـ اولین نطفه حرامی است که در بطن صهیونیسم پرورش یافته، پا به عرصه حیات گذاشته، کارگزار خیانت و جنایت‌های بی‌شماری علیه بشریت شده، در سنین عجوزگی عنوان فرزندخواندگی امپریالیسم را نیز یافته، در همه سرزمین‌ها فتنه برانگیخته در نقش دفاع از مادر زناکار و پدرخوانده حرامی خود ظاهر گشته است.
سیّد جواد
درباره فراماسونری همان‌گونه تحقیق و قضاوت کرده‌ایم که درباره دیگر پدیده‌های تمدن غرب؛ یا شیفته بوده‌ایم یا مرعوب. یا آن را منشأ تمامی خیر و برکت زمین و معدن و آموزش و اخلاق دانسته‌ایم و یا منشأ تمام شرارت‌ها و خیانت‌ها. در این میان «خود» مان را به هیچ گرفته‌ایم.
mmd :)
این نکته‌ای بدیهی است که «شناخت»، مهم‌ترین ابزار برای تسلط است. اگر از تاریکی می‌ترسیم از آن روست که نمی‌دانیم در میان این تاریکی چه چیز انتظار ما را می‌کشد. روشن شدن یک چراغ، ترس ما را از نادیدنی‌ها زایل می‌کند. پس اگر قصد داریم بر قدرت سازمان فراماسونری فائق آییم، پیش از هر چیز باید آن را بشناسیم؛ و البته شناخت واقعی هیچ‌گاه در عالم جنجال و ارعاب حاصل نمی‌شود. شیفتگی و رعب، دو روی یک سکه‌اند و هر دو بزرگ‌ترین مانع در راه شناخت. آنکه مرعوب فراماسونری است همان‌قدر به پیشبرد اهداف این سازمان یاری می‌رساند که شیفتگان و مریدانش. این واقعیتی است که ماهیت فراماسونری در کشور ما نه‌تنها برای مخالفانش که حتی برای برخی از اعضای این سازمان‌ـ حداقل در دوران آغازین فعالیتش‌ـ فهم نشده است. این امر در بسط نفوذ فراماسونری در کشور ما بسیار مؤثر بوده است.
مجنون الرضا
تاکنون از خود پرسیده‌ایم که اگر واقعاً سازمان‌های فراماسونری در پی سلطه بر تمام ارکان جهان بشریت هستند، آیا چنین حرف‌هایی بیشتر مایه خشنودی آن‌ها نمی‌شود و راه ایشان را برای دستیابی به اهدافشان هموارتر نمی‌کند؟
مجنون الرضا
دانش‌آموختگان خارج از کشور (که گروهی با حمایت عباس‌میرزا و گروهی به خرج خانواده‌های متمول خود به خارج رفته بودند) پس از بازگشت زمینه‌ای برای بکارگیری آموخته‌های خود نیافتند و گاه در مناصبی متنافر با تخصص خود به کار گماشته می‌شدند. «آنکه چدن‌ریزی خوانده بود، به امور اداری پرداخت. معدن‌شناس و بلورساز و ساعت‌ساز و عدسی تراش دوربین، کارمند وزارت خارجه، و چینی‌ساز و کارگر خرازی، ژنرال کنسول ایران در مصر شدند (...) از همه جالب‌تر وضع منجم بود. نجومش به کاری نیامد، ناظم تلگراف‌خانه شد و عاقبت نیز رئیس محاکمات تجاری در وزارت تجارت گردید.»
banooye mehr

حجم

۵۷۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

حجم

۵۷۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

قیمت:
۱۰۶,۰۰۰
۷۴,۲۰۰
۳۰%
تومان