دانلود و خرید کتاب راز راندا برن ترجمه هنگامه خدابنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز اثر راندا برن

کتاب راز

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راز

کتاب راز نوشته راندا برن، یکی از مشهورترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های قرن اخیر است. راندا برن در این کتاب از رازی صحبت کرده است که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد و هر چیزی را که می‌خواهید به شما هدیه کند.

کتاب راز به ۴۴ زبان ترجمه شده و ۲۱ میلیون نسخه فروش داشته است. می‌توان کتاب راز را نسخه مکتوب فیلم راز دانست که در سال ۲۰۰۶ ساخته شد و مورد توجه چهره‌های رسانه‌ای مشهور از جمله اپرا وینفری الن دی‌جنرس و لری کینگ قرار گرفت.

درباره کتاب راز

راز چیست؟ چرا مردم در سراسر دنیا از این راز با خبر نیستند؟ این موضوع بسیار ساده است. می‌توان با کمک افکار و اندیشه‌های مثبت به تمام آنچه که در زندگی می‌خواهیم برسیم. کتاب راز بر اساس یک قانون مشهور به نام قانون جذب نوشته شده است. افکار ما قدرت بسیاری دارند. افکار مثبت به راحتی می‌توانند چیزهای مثبت و خوب مانند موفقیت و ثروت را به سمت ما جذب کنند و از طرف دیگر افکار منفی هم به راحتی ما را به سمت بعد منفی زندگی مانند از دست دادن ثروت و ... سوق می‌دهند.

راندا برن در کتاب راز از زندگی بیست و چهار معلم شگفت‌انگیز راز صحبت می‌کند. آن‌ها از راز می‌گویند و اینکه چطور توسط این راز توانسته‌اند زندگی‌شان را تغییر دهند. هرچند در این کتاب و البته در فیلم راز بیست و چهار انسان مختلف صحبت می‌کنند، اما حرف همه آن‌ها یکی است:

تمام کائنات بهم پیوسته‌اند. افکار ما به راحتی می‌تواند بر زندگی خودمان، محیط اطراف و افراد پیرامونمان تاثیر بگذارد. به همین دلیل است که باید مثبت اندیشی را بیاموزیم و این کاری است که کتاب راز برای ما انجام می‌دهد.

راندا برن در مقدمه اثرش از روزی می‌نویسد که با راز آشنا شد. او در زندگی‌اش به بن‌بست رسیده بود، در غم از دست دادن پدرش می‌سوخت و روابطش با دوستان و عزیزانش، رابطه‌ای پر تنش بود. در همین لحظات که با یاس، نومیدی و اندوه، محاصره شده بود، با راز آشنا شد و در نهایت توانست خود و زندگی‌اش را از سقوط نجات دهد.

نباید فراموش کرد که در هنگام مطالعه کتاب راز باید به مثبت ‌اندیشی و قدرت افکار باور داشت. البته در این کتاب مثبت اندیشی را هم یاد می‌گیرید. اما در هر حال نقدهایی هم بر این اثر وارد شده است. اگر طرفدار پر و پا قرص شواهد و مدارک علمی هستید، ممکن است قانون شبه علمی جذب، شما را آنطور که باید و شاید به خودش جذب نکند.

چرا باید کتاب راز را بخوانیم؟

راز می‌تواند نوعی از آگاهی را به ما هدیه کند که زندگی ما را تغییر دهد. در حقیقت راز قرار است برای ما از قدرت اندیشه و تفکراتمان بگوید. اندیشه‌ای که از آن ماست و دنیای پیرامون ما را می‌سازد. به همین دلیل خواندن این کتاب و آشنا شدن با قدرت بی‌نظیر افکار ما و انرژی مثبت وجودمان می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.

کتاب راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب راز به ما کمک می‌کند تا با رازی آشنا شویم که به تحولی عظیم در زندگی ما منجر می‌شود. راز قرار است ما را به جایگاهی که می‌خواهیم، برساند. خواندن کتاب راز را به تمام کسانی که دوست دارند زندگی‌شان را تغییر دهند و به خواسته‌هایشان برسند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره راندا برن نویسنده کتاب راز

راندا برن نویسنده معروف و تهیه‌کننده ۲۶ اوت ۱۹۴۵ در ملبورن متولد شد. او را در دنیا به دلیل نوشتن کتاب راز و کتاب‌هایی که بعد از آن و در ادامه راز منتشر کرد می‌شناسند. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ راندا برن را به عنوان تاثیرگذارترین فرد دنیا معرفی کرد. علاوه بر این، زمانی که اپرا وینفری، از او دعوت کرد تا به برنامه مشهورش بیاید، میزان شهرت او چند برابر شد.

بخشی از کتاب راز

«شما می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید داشته باشید، هر کاری که می‌خواهید انجام دهید یا هر کسی که می‌خواهید باشید.»

«احتمالاً در تعجب بوده اید که این راز چیست؟ من اکنون به شما می گویم که چطور آن را دریافتم. همه ما با یک نیروی نامحدودی کار می کنیم. همه ما خود را دقیقاً با یک سری قوانین هدایت می کنیم. قوانین طبیعی جهان هستی آن قدر دقیق هستند که ما حتی کوچکترین مشکلی در ساخت سفینه های فضایی نداریم. با استفاده از این قوانین جاری در هستی می توانیم انسان ها را به ماه بفرستیم و زمان دقیق فرود آن ها را با دقت کسری از ثانیه معلوم نماییم.

هر کجا باشید، هندوستان، استرالیا، نیوزیلند، اسکاتلند، لندن، تورنتو، مونترال یا نیویورک، همه ما با یک نیرو کار می کنیم تنها با یک قانون و آن قانون جذب است. بله راز همان قانون جذب است. هر آنچه را که وارد زندگی شما می شود، خود شما آن را به زندگی تان جذب می کنید و این جذب از طریق تصویرهایی انجام می گیرد که در ذهن خود نگه می دارید. (همان چیزی که به آن فکر می کنید.) هر آنچه که در ذهن شما روی می دهد، همان را به سمت خود می کشانید.»

«هر یک از افکار شما، یک رخداد واقعی است، یک نیرو است.»

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

alireza mohammadiasl
۱۳۹۹/۰۶/۲۸

کتاب بسیار عالی است ولی این کتاب را به کسی پیشنهاد نمیکنم بخرد،چون آنقدر غلط املایی دارد که حواس خواننده راپرت میکند واز پولی که داده پشیمان میشود،لطفاً اصلاحش کنید.

سعید
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

غلط املایی زیاد داره اصلاح کنید

mahdi
۱۳۹۷/۰۶/۱۳

توصیه نمی کنم بخوانید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
هر چه در مقابلش مقاومت کنید به سوی خود جذب میکنید.
کاربر ۱۴۷۸۱۹۷

حجم

۱۲۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۲۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان