دانلود و خرید کتاب راه‌های تکمیل نماز محمد ابراهیم کفیل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه‌های تکمیل نماز اثر محمد ابراهیم کفیل

کتاب راه‌های تکمیل نماز

امتیاز:
۴.۵از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راه‌های تکمیل نماز

نماز کامل چه نمازی است؟ برای این که نمازی خاضعانه و با حضور قلب و به دور از هرگونه دل و ذهن مشغولی دنیوی و مادی بخوانیم چه باید بکنیم؟ یا به زبانی دیگر، چه کنیم تا نماز برای ما مهم باشد؟ «راه‌های تکمیل نماز» نوشتهمحمد ابراهیم کفیل به آسیب‌شناسی نماز، این نیایش الهی پرداخته است. او در این اثر دو مشکل اساسی سستی در کمال و اقامه نماز را بررسی کرده‌است.

نظرات کاربران

کاربر ۳۰۲۲۱۲۳
۱۴۰۰/۱۱/۱۷

سلام عزیزان این کتاب انگیزه انسان را برای اقامه یک نمازکامل افزایش می دهد. توصیه میکنم حتما مطالعه کنید. التماس دعا 🙏 ضمناازعوامل طاقچه خیلی ممنونم وتقاضا می کنم کتاب پروازدرملکوت امام خمینی رحمه الله علیه راهم درطاقچه بگذارند. باتشکروسپاس فراوان اجرکم عندالله

تسنيم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹

نکات خوب و قابل تاملی داشت…خوندنش رو برای تکمیل نماز توصیه می کنم

Neda Pedram
۱۴۰۲/۰۹/۲۷

کتاب جامع و کاملی برای توضیح نماز و علاقه من شدن به نماز 👌

z.s.j
۱۴۰۲/۰۱/۲۱

روزایی که با استاد کلاس داشتیم، واقعا قدرشون رو نمی‌دونستم استاد فوق العاده بودن الان واقعا گاهی از لحاظ روحی نیاز به یه عالم عامل دارم تا نصیحتم کنه کتابشونه قسمتیش رو برامون گفتن اما بنظرم از دستش ندید

رئیس زاده
۱۴۰۱/۱۱/۰۲

در کل خوب است

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
امیر مؤمنان علی (ع) هم همهٔ امور را تابع و وابسته به نماز دانسته‌اند: "وَ اعْلَمْ أَنَّ کُلّ شَیْ‌ءٍ مِنْ عَمَلِکَ تَبَعٌ لِصَلَاتِکَ فَمَن ْضَیَّعَ الصَّلَاةَ فَإِنَّهُ لِغَیْرِهَا أَضْیَعُ"؛ معلومت باد که هر چیزی از عملت تابع نماز است.
سیّد جواد
امام سجّاد (ع) می‌فرماید: وَحَقُّ الصَّلَاةِ أَنْ تَعْلَمَ أَنَّهَا وِفَادَةٌ إِلَی اللَّهِ عَزَّ وَجَلَّ وَأَنَّکَ فِیهَا قَائِمٌ بَیْنَ یَدَیِ اللَّهِ عَزَّ وَجَلَّ فَإِذَا عَلِمْتَ ذَلِکَ قُمْتَ مَقَامَ الذَّلِیلِ الْحَقِیرِ الرَّاغِبِ الرَّاهِبِ الرَّاجِی الْخَائِفِ الْمُسْتَکِینِ الْمُتَضَرِّعِ الْمُعَظِّمِ لِمَنْ کَانَ بَیْنَ یَدَیْهِ بِالسُّکُونِ وَالْوَقَارِ وَتُقْبِلَ عَلَیْهَا بِقَلْبِکَ وَتُقِیمَهَا بِحُدُودِهَا وَحُقُوقِهَا؛ و حق نماز این است که بدانی نماز کوچ کردن به سوی خدای عز و جل است، تو در آن حال در برابر خدای عز و جل ایستاده‌ای، چون این معنا و موقعیت را دانستی، در موضع بنده‌ای می‌ایستی که خوار و بی‌مقدار و زار و هراسان و امیدوار و ترسان و خاضع و متضرع است، و کسی را که در برابر او ایستاده است، با سکون و وقار خود بزرگ می‌دارد. در این حال از صمیم قلب به نماز رو می‌آوری، و آن را با حدود و حقوق به پا می‌داری.
علی خسروی زاده
شیعیان ما را در سه جا امتحان کنید. یکی از آنها وقت‌های نماز است که چگونه بر انجام نماز اهتمام می‌کنند
Edoardo
در میزان (و ترازوی اعمال در قیامت) چیزی سنگین‌تر از صلوات بر محمد و آل محمد نیست،
Edoardo
از دیگر دلایل حواس‌پرتی، صحبت کردن با دیگران، مشاهده تلویزیون، خواندن اخبار و نظیر اینهاست که چند لحظه قبل از نماز رخ داده است. اگر نفس آدمی تا قبل از گفتن تکبیرةالاحرام مشغول این امور باشد، به‌سختی می‌تواند هنگام نماز متوجه خدا گردد.
Edoardo
[گاه] بنده نماز می‌خواند، اما یک‌ششم و یک‌دهم آن هم برایش نوشته نمی‌شود؛ تنها آن مقدار از نماز بنده به حساب می‌آید که با توجه همراه باشد.
Edoardo
هرگاه وقت نماز فرا می‌رسید، علی بن‌ابی‌طالب (ع) بر خود می‌لرزید و رنگ به رنگ می‌شد. از آن حضرت پرسیدند: ای امیرالمؤمنین! شما را چه می‌شود؟ می‌فرمود: وقت ادای امانت خدا فرا رسیده است؛ همان امانتی که خداوند به آسمان‌ها و زمین عرضه کرد و آنها از برداشتن آن امتناع کرده، ترسیدند ولی انسان آن را برداشت؛ من نمی‌دانم که آیا امانتی را که به عهده دارم نیکو، ادا خواهم کرد یا نه؟
Edoardo
امام (ع) به آنان نگریست و فرمود: همانا شفاعت ما به کسی که نماز را سبک بشمرد نخواهد رسید
Edoardo
زمانی که بنده مشغول نماز است، شیطان پیش او آمده و می‌گوید: این و آن را بیاد بیاور! تا با این کار نمازگزار دچار تردید شده و فراموش کند که چند رکعت نماز خوانده است.
Edoardo
هر مسلمانی که سورهٔ حمد را بخواند، به اندازه‌ای پاداش می‌گیرد که گویی دو سوم قرآن را تلاوت نموده است
Edoardo

حجم

۱۱۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۱۱۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان