دانلود و خرید کتاب قدرت عادات چارلز داهیگ ترجمه فرزان حسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قدرت عادات

«قدرت عادات» چارلز داهیگ کتابی برگرفته از چندین مطالعه‌ی علمی و مصاحبه با بیش از سیصد دانشمند، مدیر و تحقیقات انجام‌شده در چندین شرکت است. داهیگ در این کتاب به علمی اشاره می‌کند که در پس آن پرسش و چرایی کارهای مختلف وجود دارد.تمرکز کتاب بر نحوه شکل‌گیری عادت‌ها در افراد، اثرگذاری و اثر پذیری از آنها و نیز کاربردهای سازمانی و اجتماعی آن است. چارلز داهیگ ( -۱۹۷۴)، دانش آموخته مدرسه کسب و کار هاروارد در رشته MBA و برنده پولیتزر گزارش‌نویسی است.

نظرات کاربران

معین
۱۳۹۹/۰۴/۲۱

صوتیش رو گوش کردم عالی بود وقتی از فصل ۳ و ۴ گذشتید تغییرات کوچیک رو در زندگیتون برای ایجاد عادت های کوچیک (برای رسیدن به تغییرات بزرگ) ایجاد کنید وقتی خوندمش یاد این صحبت پیامبرمون افتادم سؤال شد کدام عمل نزد خدا

- بیشتر
داریوش اعتماد
۱۳۹۹/۰۶/۲۰

کتاب بسیار مفیدی هست. اونایی که دنبال تغییر هستن ومیخوان که از دست عادت های بدشون رها شن ویا عادت های خوب جدید درخودشون ایجاد کنن،حتما این کتابو بخونن بسیار هم کاربردی هست؛یعنی راحت میشه این کتابو در مقام عمل قرار بدیم. برخلاف

- بیشتر
کاربر 1252980
۱۳۹۸/۰۸/۲۷

کتابیه که هر کسی باید بخونه

یک مولوی‌ با‌‌ مشکلات ریوی
۱۳۹۸/۰۱/۱۰

عالی ولی من واسه نشر نوین رو خریداری کردم . این کتاب ذاتا عالیه و وابسته به ترجمه نیس

ایمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۲

کتاب پیش رو ،بسیار کتاب کاربردی و عالی هست که با ترجمه بسیار‌بسیار‌ضعیف و غلطهای املائی فراوان حس و حال مطالعه رو از شما میگیره. من این ترجمه رو خریداری کردم و به شدت پشیمان شدم. بنظرم مترجم این کتاب بدنبال کار‌

- بیشتر
m1mmir
۱۴۰۱/۰۵/۲۷

یکی از بهترین کتاب های است که تا الان خوانده ام خیلی جذابه و خیلی خوب توضیح میده و کل مباحث مطالب علمیه که می تواند دید شما را عوض کند این کتاب فوق العاده است

هومن زاع
۱۴۰۲/۰۳/۰۶

من کتاب رو خریدم میرم برای مطالعه از برنامه میپره بیرون

Hassan Vy
۱۴۰۱/۱۲/۱۲

حس خوبی با خواندن این کتاب دریافت نکردم. بنظرم تکرار مکررات بود با جمله ها و داستان های تکراری از افراد مختلف. در یک جمله فقط عادت را برای خوانده کتاب معرفی و تعریف میکند.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
و زمانی که انها مرا برای رانندگی در حال مستی دستگیر کردند، انها به من نشان دادند که چگونه صندلی سمت شاگرد کاملا له شده بود. انجا جایی بود که سم معمولا می نشست. اگر او انجا بود کشته می شد. بنابراین، دوباره شروع به رفتن به جلسات کردم، و حامی ام به من گفت که اگر احساس کنم تحت کنترل هستم مهم نیست. بدون قدرت بالاتر در زندگی ام، بدون اعتراف به ضعف ام، هیچ یک از اینها جواب نمی داد. من فکر کردم که این حرفها مسخره است. من ملحد هستم. اما میدانستم که اگر چیزی تغییر نکند، من کودکانم را میکشم. پس شروع کردم به کار کردن روی این موضوع، شروع کردم به نیرویی برتر از خودم باور داشتن. و دارد جواب می دهد. من نمیدانم این خداست یا چیز دیگری، اما قدرتی وجود دارد که به من کمک کرده ۷ سال پاک بمانم و به آن ایمان دارم.
ستاره ۹۸۹۸
او نوشت که عادت‌ها، آن چیزی هستند که به ما اجازه می‌دهند تا «اولین بار کاری را به سختی انجام دهیم، اما خیلی زود آن را ساده و ساده‌تر کنیم و نهایتاً، با تمرین کافی، آن را نیمه خودکار، یا هوشیاری خیلی کمی انجام دهیم».
m1mmir
عادات، انتخابهایی هستند که ما زمانی آگاهانه تصمیم به انجامشان گرفتیم ولی بعد از مدتی دیگر به آنها فکر نمی کنیم ولی اغلب روزها، همچنان آنها را انجام می دهیم.
کاربر ۸۶۸۰۷۰
عادات با ایجاد کردن فرهنگی که در آن ارزشهای جدید درونی می‌شوند منجر به ایجاد تغییرات می‌شوند.
Hassan Vy
معنی پیروزی‌های کوچک معلوم است، آنها قسمتی از روشی هستند که باعث می‌شوند عادت‌های اصلی تغییرات گسترده‌تری را ایجاد می‌کنند. پژوهش‌های زیادی نشان داده است که احساسی که از پیروزی‌های کوچک بدست می‌آید قدرت بسیاری دارند، تاثیری که بسیار بیشتر از چیزی است که از آن پیروزی بدست می‌آید.
Hassan Vy
برای تغییر همیشگی عادات، افراد باید اعتقاد داشته باشند که تغییر ممکن است.
Hassan Vy
اشتیاق آن چیزی است که عادت را ادامه می دهد. و کشف چگونگی ایجاد اشتیاق موجب می شود شکل گیری عادت جدید ساده تر شود.
Hassan Vy
اول، عامل انگیزشی ساده و واضح بیابید. دوم، پاداش ها را به خوبی تعریف کنید.
Hassan Vy
عادت ها قدرتمند اما ظریف هستند. آنها می‌توانند خارج از هوشیاری ما پدیدار شوند یا می‌توانند با اندیشه طراحی شوند. آن ها اغلب بی اجازه ی ما رخ می‌دهند اما می‌توانند با کلنجار رفتن با اعضایش تغییر شکل یابند. به مراتب بیشتر از آنچه که ما فکر می‌کنیم، به زندگی ما شکل می‌دهند. درحقیقت آنها به قدری قوی هستند که مغز ما را وامی‌دارند تا به آنها عمل کنیم حتی اگر با عقلمان جور در نیاید.
Hassan Vy
مشکلی که وجود دارد این است که مغز تفاوت بین عادت های بد و خوب را نمیتواند درک کند
Hassan Vy

حجم

۳۵۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۳۵۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان