دانلود و خرید کتاب ۲۱ روش عالی برای این‌که زمانتان را مدیریت کنید و کارایی‌تان را دو برابر کنید برایان تریسی ترجمه فریبا سبز چمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۱ روش عالی برای این‌که زمانتان را مدیریت کنید و کارایی‌تان را دو برابر کنید اثر برایان تریسی

کتاب ۲۱ روش عالی برای این‌که زمانتان را مدیریت کنید و کارایی‌تان را دو برابر کنید

معرفی کتاب ۲۱ روش عالی برای این‌که زمانتان را مدیریت کنید و کارایی‌تان را دو برابر کنید

برایان تریسی در این کتاب ۲۱ روش عالی پیشنهاد می‌کند تا با کمک آنها زمانتان را مدیریت و کارایی‌تان را دو برابر کنید. با به کارگیری روش‌های این کتاب می‌توانید برای خود هدف‌ها و مقاصد روشن ایجاد کنید و در اوج انرژی کارهایتان را انجام دهید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

محبوبه امیربیک
۱۴۰۰/۰۸/۱۹

کتاب بسیار خوبی است کتاب کوتاه و مختصر و مطالب آن کاربردی است و با عمل به آنچه که در این کتاب آمده ی‌ می‌توان برنامه‌ریزی درستی برای زندگی خود داشت

ت
۱۳۹۹/۰۵/۱۰

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲)
همیشه موقع رانندگی به برنامه‌های صوتی آموزشی گوش کنید. هر شخصی به طور متوسط هر سال بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ ساعت در ماشینش می‌نشیند. این زمان مساوی یک تا دو ترم دانشگاهی تمام وقت است.
صبح
همیشه بپرسید «چه چیزی ممکن است به هم بریزد؟ از بین همهٔ چیزهایی که ممکن است به هم بریزد، بدترین چیزِ ممکن کدام است؟» بعد مطمئن شوید که این اتفاق نمیفتد.
صبح
بزرگترین وقت تلف کن شما این است که به پیگیری یک کار، شغل، حرفه یا رابطه ادامه دهید که برایتان نامناسب است. خیلی افراد با انجام کاری که واقعا دوست ندارند یا از آن لذت نمی‌برند، سالهای زیادی از زندگی شان را تلف می‌کنند. بعد در سی و چند سالگی مجبور می‌شوند در یک شغل کاملا جدید و در یک حرفه کاملا جدید دوباره از اول شروع کنند.
صبح
۳- سؤال بعدی برای حداکثر بازدهی این است: چه کاری را شما و فقط شما میتوانید انجام دهید که اگر درست انجام شود، میتواند یک تغییر مثبت ایجاد کند؟
صبح
دو شکل عمده سفر، رانندگی و سفر با هواپیماست. شما بایدزمان‌های جابجایی در هر دو شکل را تبدیل به زمانهای بسیار سازنده بکنید.
Mobina
برای تمام کاغذهایتان از فرمول باعب استفاده کنید: بیندازید، ارجاع دهید، عمل کنید و بایگانی کنید؛ ب ا ع ب.
Mobina
قبل از اینکه محل کارتان را آخر روز ترک کنید، تکلیف الف (مهمترین کاری که فردا باید بدهید) را بردارید و وسط میز یا محل کارتان بگذارید.
صبح
برای شروع، از هر چه به فکرتان میرسد که در درازمدت میخواهید انجام دهید یک فهرست کلی تهیه کنید. این فهرست کلی تبدیل به فهرست کنترل اصلی زندگیتان میشود. هر وقت چیز جدیدی به ذهنتان رسید که باید انجام دهید، آنرا در فهرست کلی‌تان بنویسید.
بهار
همیشه روی کاغذ فکر کنید. وقتی قبل از شروع، برنامه‌هایتان را به تفصیل روی کاغذ مینویسد، اتفاق شگفت انگیزی بین مغز و دستان میافتد. نوشتن واقعاً باعث میشود زیرکانه‌تر فکر کنید. خلاقیت‌تان را بر می‌انگیزد و تمرکزتان را خیلی بیشتر از وقتی میکند که سعی دارید ذهنی کار کنید. برای شروع، از هر چه به فکرتان میرسد که در درازمدت میخواهید انجام دهید یک فهرست کلی تهیه کنید. این فهرست کلی تبدیل به فهرست کنترل اصلی زندگیتان میشود. هر وقت چیز جدیدی به ذهنتان رسید که باید انجام دهید، آنرا در فهرست کلی‌تان بنویسید. اول هر ماه یک فهرست ماهانه درست کنید و هر کاری برای انجام دادن در هفته‌های آینده به فکرتان میرسد را در آن بنویسید. بعد فهرست ماهانه‌تان را به فهرست هفتگی تجزیه کنید و مشخص نمایید کارهایی که برای این ماه در نظر گرفته بودید را دقیقاً کی شروع و تکمیل میکنید. دست آخر و احتمالاً مهمتر از همه، فهرست روزانه ای از فعالیتها یتان تنظیم کنید که بهتر است شب قبل انجام شود تا ذهننیمه خودآگاه‌تان بتواند وقتی که خواب هستید روی فهرستتان کارکند.
بهار
برنامه ریزی درست ویژگی افراد متبحر است. همه مردان و زنان موفق برای برنامه ریزی کارهاشان از قبل، وقت زیادی صرف میکنند. قانون ۱۰/۹۰ را یادتان باشد که میگوید ۱۰% اول زمانی که قبل از شروع کارتان، برای برنامه ریزی کارهاتان صرف می‌کنید، باعثصرفه جویی در ۹۰% زمان لازم برای انجام آن کارها پس از شروع کار میکند.
بهار

حجم

۴۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

حجم

۴۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان