دانلود و خرید کتاب زنده‌ماندن در شرایط سخت محمدحسین قربانی زواره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنده‌ماندن در شرایط سخت اثر محمدحسین قربانی زواره

کتاب زنده‌ماندن در شرایط سخت

انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زنده‌ماندن در شرایط سخت

«زنده ماندن در شرایط سخت» نوشته محمدحسین قربانی زواره کتابی‌ است که هرکسی باید آن را بخواند، چون شرایط سخت ممکن است برای همه پیش بیاید و قطعا تلاش برای بقا و زنده‌ماندن در شرایط سخت مهم‌ترین مسئله‌ای است که در چنان شرایطی ذهن انسان را به خود مشغول می‌کند. این کتاب به‌طورکلی بر پایه کلمات کلیدی مورداستفاده در آموزش زنده‌ماندن در شرایط سخت تهیه‌شده است. موضوعات مطرح‌شده در این متن می‌توان شما را جهت زنده ماندن در هر شرایط سختی کمک کند. هرزمانی که در شرایط سخت قرار گرفتید، راهنمایی‌های عنوان‌شده در این متن را به یادآورید.

نظرات کاربران

مهرشاد فرمند
۱۳۹۷/۰۶/۲۶

واقعا عالیه. با جزئات روش های بقا در شرایط مختلف رو توضیح داده.

کاربر ۲۰۰۹۵۸۱
۱۳۹۹/۰۵/۲۸

به نظرم ارزش یک بار خوندن رو داره چون حادثه خبر نمی کنه و اطلاع در مورد چگونه زنده ماندن در شرایط سخت میتونه سرنوشت ساز باشه.بعضی از مطالبش حتی توی زندگی روزمره هم میتونه استفاده بشه

rad
۱۳۹۷/۰۸/۰۶

کتاب بسیار خوب ،خواندنی و جالبی است ،از این نویسنده چندین کتاب دیگه هم به چاپ رسیده که بسیار جالب هستند ،به طور مثال کتاب انقلاب خاموش که واقعا یک شاهکار رئالیسم در حوزه جنگ نرم هست.

کاربر ۳۴۶۷۶۲۹
۱۴۰۱/۰۷/۰۳

خیلی کتاب خوبیه من این کتاب و حتی چند بار خوندم

کاربر ۳۹۴۸۸۲۹
۱۴۰۰/۱۱/۲۴

خیلی عالی بود پیشنهاد می کنم بخونید ، خیلی به کارتون میاد

Aref
۱۴۰۰/۰۱/۱۹

دائما تو کتاب گفته «دشمن» خب طبیعتاً واسه جنگ نمیخونیم این کتاب رو

Mohsen Modiri
۱۴۰۲/۱۱/۰۲

در کل کتاب خوب بود.

کاربر 7594620
۱۴۰۲/۰۹/۰۴

عالی

mahdi
۱۳۹۸/۰۶/۱۸

عااااالیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵)
استرس را می‌توان به‌عنوان یک واکنش به فشار شرح داد.
mahdi
اینکه چگونه شما تصمیم می‌گیرید تا خودتان را قبل از اجرای عملیات تجهیز کنید، بر زنده ماندن یا نماندن شما اثر مستقیم دارد.
flora
ما به استرس نیاز داریم زیرا آن منافع زیادی برای افراد ایجاد می‌کند. استرس ما را به تکاپو می‌اندازد و این شانس را به ما می‌دهد که ارزش‌های خود و توانایی‌هایمان پی ببریم.
flora
داشتن مهارت‌های ویژه مهم است، اما داشتن میل و علاقه به بقاء مهم‌تر است. بدون داشتن میل به بقا، مهارت‌های مناسب حداقل کارایی خود را می‌یابند و دانش افراد نیز کارایی لازم را ندارد.
flora
نقشه و طرح برای زنده ماندن یک نقشه و طرح تهیه کنید که به شما کمک کند تا با دشمن مقابله کنید. در این طرح باید به غذا، آب، سرپناه، آتش، کمک‌های اولیه. علامت‌های قرار داده شده برای اعلام اهمیت چیزی توجه شود. مثلاً در هوای سرد شما باید آتش تهیه کنید، سرپناهی آماده‌سازید تا از سرما و بارندگی و باد در امان باشید. تله گذاری کنید تا غذا تهیه کنید، ابزاری داشته باشید تا به هواپیماهای خودی علامت بدهید و کمک‌های اولیه داشته باشید تا سلامت باقی بمانید. اگر زخمی شدید کمک‌های اولیه از اولویت بسیار بالایی برخوردار می‌شوند. برای رسیدن به نیازهای فیزیکی فوری خود در ضمن تغییر شرایط باید طرح مورداستفاده برای زنده ماندن را تغییر دهید.
flora
شما نیاز دارید تا در مورد محیطی که به آنجا می‌روید بدانید و باید مهارت‌های پایه‌ای مورداستفاده در آن محیط را فرابگیرید. مثلاً اگر قرار است که به صحرا بروید، شما نیاز دارید که بدانید در صحرا چگونه آب پیدا کنید.
flora
اگر در منطقه خودی قرار دارید، یک‌راه که توسط آن می‌توانید اطلاعات به دست آورید این است که نسبت به ابزارآلات افراد بومی و نحوه تهیه آب و غذای آن‌ها کنجکاوی نشان دهید. بامطالعه در مورد افراد منطقه شما یاد می‌گیرید که چگونه به آن‌ها احترام بگذارید، دوستان خوبی پیدا کنید و از همه مهم‌تر این‌که یاد بگیرید چگونه خود را با محیط اطراف تطبیق دهید و شانس زندگی خود را افزایش دهید.
flora
حیوانات یک‌راهنمای قابل‌اعتماد به منابع آب و غذا نیستند. بسیاری از حیوانات گیاهانی را می‌خورند که برای انسان سمی هستند. این موضوع را به خاطر داشته باشید که حیوانات می‌توانند وجود شما را برای دشمن آشکار کنند
flora
عمل کردن مثل افراد بومی افراد بومی و حیوانات منطقه نسبت به شرایط موجود خود را وفق داده‌اند. برای وفق پیدا کردن با محیط، نگاه کنید که بومیان منطقه چگونه روزانه در آنجا به سر می‌برند؟ چه زمانی و چه چیزی می‌خورند؟ چه زمانی، از کجا و چگونه آن‌ها غذایشان را به دست می‌آورند؟ چه زمانی و از کجا آب می‌خورند؟ چه زمانی آن‌ها معمولاً می‌خوابند و چه زمانی بیدار می‌شوند؟ این واکنش‌ها برای کسی که می‌خواهد در منطقه فعالیت کند بسیار مهم می‌باشند. نحوه زندگی حیوانات منطقه نیز می‌تواند نکات آموزنده‌ای برای فردی که می‌خواهد در محل زنده بماند ارائه دهد. حیوانات نیز به آب، غذا و سرپناه احتیاج دارند. با نگاه کردن به آن‌ها می‌توان به منابع آب و غذا دسترسی پیدا کرد.
flora
تعمیر کردن از وسایل طبیعی در اطراف خود برای رفع نیازهای مختلف استفاده کنید. مثلاً از سنگ برای استفاده به‌جای چکش. هرقدر که کوله‌پشتی شما کامل باشد بعد از مدتی امکانات موجود در آن تمام می‌شود. در چنین زمانی شما باید از قدرت خلاقیت خود جهت رفع نیازهای خود بهره ببرید.
flora

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۴۴ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۴۴ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان