دانلود و خرید کتاب چشم‌های لیندا هلن گریفیتس ترجمه مجید عمیق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب چشم‌های لیندا

چشم‌های لیندا رمانی برای کودکان و نوجوانان به قلم نویسنده انگلیسی- اسپانیایی، هلن گریفیتس است که در سال ۱۹۳۹ در لندن به دنیا آمد. او نوشتن را از نوجوانی آغاز کرده، هرچند خودش آثار دورهٔ نوجوانی‌اش را خام می‌داند. بیش‌تر آثار گریفیتس دربارهٔ حیوانات است. او در این آثار معمولاً به توصیف خشونت جوامع انسانی علیه حیوانات می‌پردازد.

برخی منتقدان آثار او را غم‌انگیز و حتی تیره توصیف کرده‌اند؛ در حالی که گریفیتس خود می‌گوید قصد داشته دنیای حیوانات را بیرون از فضای احساساتی و رمانتیکی که در اغلب داستان‌ها می‌بینیم، تصویر کند.

جواکین، پسری که بینایی‌اش را از دست داده، از پدرش کرّه‌اسبی به نام لیندا هدیه می‌گیرد. لیندا اسب سرکش و ناآرامی است که به کسی سواری نمی‌دهد و کم‌تر کسی جرئت دارد به آن نزدیک شود. با این حال، جواکین آن را رام می‌کند و کم‌کم موفق می‌شود که بدون زین و دهنه از کرّه‌اسب سواری بگیرد. از آن پس لیندا برای پسر نابینا حکم چشم‌هایش را دارد. رابطهٔ عجیب بین جواکین و لیندا روزبه‌روز عمیق‌تر می‌شود. 

نظرات کاربران

zeinab_ghanbaryian
۱۴۰۲/۰۸/۲۸

من نابینا هستم. این کتاب تونسته بود تا حد زیادی احساسات یک نابینا رو نشون بده. البته من از آخر داستان زیاد خوشم نیومد. چرا اصلا آخر این مدل قصهها فرد معلول باید خوب بشه؟ این به عقیده من یه بی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۱۳۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان