دانلود و خرید کتاب نوآوران (خلاصه کتاب) آدام گرانت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نوآوران (خلاصه کتاب) اثر آدام گرانت

کتاب نوآوران (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب نوآوران (خلاصه کتاب)

معمولا همه فکر می‌کنند که نوآوران سخت‌گیر، ریسک‌پذیر و سرکش هستند. اما حقیقت چیز دیگری است، بسیاری از نوآوران دقیقا برعکس این خصوصیات را دارند، آنها ریسک‌گریز، ترسو و به دنبال به تعویق انداختن کارها هستند. در «نوآوران» اثر آدام گرانت، می‌خوانیم که چطور مبتکران، وضعیت موجود را به چالش می‌کشند تا جهان را به جای بهتری تبدیل کنند. در مورد مبتکران نابینا و سرمایه‌گذاران یک‌چشم می‌خوانیم و اینکه چطور می‌توانیم مطمئن شویم که ایده‌مان در دنیای واقعی کار می‌کند؟ در مورد جهت‌بخشی به ریسک‌های کاری مطالبی می‌آموزیم و اینکه چطور می‌توانیم از آن برای موفقیت بیشتر استفاده کنیم. پس اگر می‌خواهید یک نوآور باشید این میکروکتاب برای شماست.
معرفی نویسنده
عکس آدام گرانت
آدام گرانت

آدام گرانت نویسنده‌ی آمریکایی است که طی هفت سال متوالی، به عنوان برترین استاد دانشگاه وارتون انتخاب شده است. به عنوان یک روانشناس سازمانی، گرانت بررسی می‌کند که چگونه می‌توانیم انگیزه و معنا را در زندگی پیدا کنیم و حیاتی سخاوتمندانه و خلاقانه‌تر داشته باشیم. او همچنین به عنوان یکی از ۱۰ متفکر تاثیرگذار در زمینه‌ی مدیریت در جهان شناخته شده و نامش اکنون بین نام اعضای گروه ۴۰ زیر ۴۰ مجله‌ی فورچون به چشم می‌خورد. فعالیت‌های گرانت تاکنون در دنیای تجارت و فناوری‌های بزرگ، بسیار تاثیرگذار بوده است و شرکت‌ها تا به امروز، سعی داشته‌اند اصول او را در فرهنگ‌ها و شیوه‌های کاری خود پیاده‌سازی کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
«طوری حرف بزنید که انگار حق با شماست و طوری گوش دهید که گویی اشتباه می‌کنید».
امیر پیمان
توضیح دادن، اصول درست و نادرست و ارزش‌هایی مثل راستی، احترام و صداقت را در کودکان پایه گذاری می‌کند. توضیح دادن، نشان می‌دهد که والدین به توان درک، پیشرفت و توسعه کودک باور دارند. توضیح دادن، با نشان دادن عواقب رفتارهای منفی برای دیگران، به بچه‌ها یاد می‌دهد خود را جای دیگران بگذارند.
امیر پیمان
وضیح دادن، اصول درست و نادرست و ارزش‌هایی مثل راستی، احترام و صداقت را در کودکان پایه گذاری می‌کند. توضیح دادن، نشان می‌دهد که والدین به توان درک، پیشرفت و توسعه کودک باور دارند. توضیح دادن، با نشان دادن عواقب رفتارهای منفی برای دیگران، به بچه‌ها یاد می‌دهد خود را جای دیگران بگذارند. شخصیت را تشویق کنید، نه رفتار را
امیر پیمان
چطور ریسک پذیرهایی سازنده تربیت کنیم؟
امیر پیمان
خلاقیت نیازمند اولین بودن نیست فقط متفاوت و بهتر باشید.
امیر پیمان

حجم

۵۸٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۵۸٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان