دانلود و خرید کتاب بازگشت به زندگی حمیدرضا مهراز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازگشت به زندگی اثر حمیدرضا مهراز

کتاب بازگشت به زندگی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازگشت به زندگی

آیا پس از مرگ می‌شود دوباره به این جهان بازگشت؟ قطعا پاسخ شما به این سوال منفی است و خواهید گفت تاکنون هیچ کس پس از مردن دوباره زنده نشده است؛ زیرا به معجزاتی مسیح گونه نیازمند است و امروز دیگر مسیح در بین ما نیست؛ اما من، یکی از کسانی هستم که به خواست خداوند و تکنیک‌های علمی و پزشکی، توانسته‌ام حیات دوباره بیابم و چشم‌هایم را بار دیگر به دیدگان افراد خانواده‌ام بدوزم؛ و با لبخند مژده‌ی ادامه زیست خود را به آنها بدهم...

نظرات کاربران

سیّد جواد
۱۳۹۷/۰۵/۲۸

کتاب نود و چهارم برنامه مطالعه از طرح خوب وجذاب کتابخانه همگانی ... کتاب خوبی بود ‌ ، برای دوستان جوانی که عضو کتابخانه هستند حتما مفید خواهد بود ، ۱۳ بریده از کتاب به اشتراک گذاشتم .

zbabaxni
۱۳۹۸/۱۲/۰۱

جزو سبک ترین و بدترین کتابهایی بود که به عمرم دیده بودم. اصلا توصیه نمیکنم.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۶)
چه اسرارآمیزند این دخترها!
سیّد جواد
کسی که عاشق می‌شود با خدا آشنا می‌شود وقتی که با خدا آشنا شد، خود را فراموش می‌کند.
سیّد جواد
 آیا همه‌ی آنها که عاشق بوده‌اند به معشوقه خودشان رسیده‌اند؟
سیّد جواد
در ورزش رزمی سه چیز اهمیت دارد: سرعت، تنفس و قدرت. هنگامی که او با تکنیک تخصصی و همیشگی خودش به هوا پرید تا با پایش به من یک ضربه فنی بزند با نهایت سرعت، پایش را گرفتم و با کف دست روی زانویش ضربه زدم و همان لحظه حس کردم که زانویش شکست. بلافاصله یک پشتک روی هوا زدم و با پاشنه‌ی پا ضربه‌ای به بینی‌اش وارد کردم و وقتی روی زمین فرود آمدم با ساق پای راستم ضربه‌ای به دستش وارد کردم که همه‌ی این ضربات کمتر از سی ثانیه طول کشید. حسین بدبخت، هم ساعد دست چپش شکسته بود و هم زانوی پای راستش و هم بینی او که او را به اورژانس بردند.
سیّد جواد
میهمانی جالبی بود. برخلاف آنچه بین جوان‌ها مرسوم شده بود همه پسرانی که در آن میهمانی حضور داشتند کت و شلوار و کراوات داشتند و دخترها هم درست مثل این‌که در یک شب‌نشینی دعوت شده‌اند لباس‌های بلند بر تن داشتند. آنچه بیش از همه مرا شگفت‌زده کرده بود این نکته بود که لباس دختران کاملاً دست‌ها و بدن آنها را می‌پوشاند. منظورم این است که پیراهن‌های بلندی بر تن داشتند مانند لباس‌های شب معمولی قسمت‌هایی از بدن آنها را نشان نمی‌داد.
سیّد جواد
با دختران معاشرت‌های سالم داشتم.
سیّد جواد
سخت است روزگار تلخ است روز و شب در تنهایی هر لحظه ساعتی است هر هفته ماه و سال باید پرواز کرد باید گریخت آری دریچه قفس تنگ سینه را باید که باز کرد عشق را باید آزمود ای همسفر اینک کجا نشسته‌ای پرواز من به سوی توست آغوش باز کن ما هر دو تنهاییم
سیّد جواد
بعضی از خانواده‌ها خیال می‌کنند ازدواج دخترشان یک نوع تجارت است
سیّد جواد
او از کجا می‌فهمید که شرکت شما دچار زیاد شده و در حال تعطیل شدن است
سیّد جواد
آیا پس از مرگ می‌شود دوباره به این جهان برگشت؟ قطعاً پاسخ شما به این سؤال منفی است و خواهید گفت تاکنون هیچ‌کس پس از مردن دوباره زنده نشده است زیرا به معجزاتی مسیح‌گونه نیازمند است و امروز دیگر مسیح در بین ما نیست. اما من، یکی از کسانی هستم که به خواست خداوند و تکنیک‌های علمی و پزشکی توانسته‌ام حیات دوباره بیابم و چشم‌هایم را بار دیگر به دیدگان افراد خانواده‌ام بدوزم و با لبخند، مژده‌ی ادامه‌ی زیست خود را به آنها بدهم.
سیّد جواد

حجم

۷۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۷۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۲,۱۰۰
تومان