دانلود و خرید کتاب معجزه گر باش (چگونه غیرممکن‌ها را ممکن کنید) رجینا برت ترجمه مهتاب علیمرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه گر باش (چگونه غیرممکن‌ها را ممکن کنید) اثر مهتاب علیمرادی

کتاب معجزه گر باش (چگونه غیرممکن‌ها را ممکن کنید)

نویسنده:رجینا برت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب معجزه گر باش (چگونه غیرممکن‌ها را ممکن کنید)

کتاب معجزه‌گر باش، اثر رجینا برت، با داستان‌هایی الهام‌بخش و خواندنی، پیام‌های متفاوتی برای بهتر شدن زندگی‌ما در ابعاد مختلف به ما می‌دهد.

کتاب معجزه‌گر باش را می‌توانید با ترجمه‌ای روان و خواندنی از مهتاب علیمرادی، مطالعه کنید و در مسیر پیشرفت قدم بگذارید.

درباره‌ی کتاب معجزه‌گر باش

 همه‌ی ما در زمان ناامیدی به این فکر کرده‌ایم که چطور می‌توانیم از شرایط بدی که برایمان پیش آمده، نجات پیدا کنیم. اگر کمی اهل خیال‌پردازی باشیم، چشم‌انتظار معجزه‌ای می‌نشینیم. اما در غیر این صورت می‌دانیم که باید بلند شویم و خودمان همان معجزه‌ای باشیم که انتظارش را می‌کشیم. رجینا برت در کتاب معجزه‌گر باش، در ضمن تعریف کردن داستان‌هایی الهام‌بخش از زندگی خودش و دیگران، پنجاه و دو پیشنهاد برای بهتر شدن زندگی در تمام ابعاد اجتماعی و فردی و حتی کوچکترین کارهای مربوط به آن پیشنهاد کرده است. از فراموش کردن بدی ها و یادآوری خوبی‌ها گرفته تا موفقیت در کارهای اقتصادی و در نهایت گذاشتن میراث خوب برای آیندگان و عزیزانمان. نکته مهم در کتاب معجزه‌گر باش این است که همه این پیشنهادها با پیام واحدی ارائه شده‌اند و آن ایمان داشتن به نیروی لایزال الهی است.

کتاب معجزه‌گر باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید که بخشی از تغییرات مثبت زندگی خود و جامعه‌ی اطرافتان باشید، کتاب معجزه‌گر باش برای شماست.

بخشی از کتاب معجزه‌گر باش

در هر نیستی، حیاتی وجود دارد.

وقتی زباله‌ای را بیرون می‌گذارید، از همان زباله برای زندگی بخشیدن به موجود دیگری استفاده می‌شود. پس اگر در زندگی با مشکلات و فقدان‌هایی مواجه شدید، نگران نباشید؛ به جنبه‌ی معنوی آن توجه کنید؛ به‌طورحتم برای شما درس و هدیه‌ای بزرگ دربردارد. این موضوع می‌تواند شامل از دست دادن شغل، طلاق، برگ جریمه‌ی رانندگی با سرعت غیر مجاز یا حتی بیماری باشد. وقتی در زندگی با این مسائل روبه‌رو می‌شوید، از خودتان بپرسید: «از این اتفاق چه درسی می‌توانم بگیرم؟» آن را یاد بگیرید، تکرار کنید و به خاطر آن سپاسگزار باشید و به زندگی‌تان ادامه دهید.

نظرات کاربران

Mr. Pendelton
۱۳۹۷/۰۲/۰۵

عالیه. حالا من دیگه یه معجزه گرم. کسی معجزه نمیخواد؟ یه اشاره و یه معجزه. جدای از شوخی، مسائل که تو این کتاب شرح داده میشه خیای ساده ان اما در عین حال کاربردی هستن. ازتون خیلی ممنونم.

mohammady
۱۴۰۰/۰۵/۰۱

اگه کاری که دوست داری رو به بهترین نحو انجام بدی تویک معجزه گری!!!!! ما به اشتباه فکر میکنیم که هرشغلی پردرامدتربود ارزشش بیشتره درحالی که اگه کاری که بهش علاقه داشته باشی روانتخاب کنی اون موقع تو واون کار ارزشتون

- بیشتر
masi
۱۴۰۳/۰۱/۰۲

من به شخصه نتونستم با کتاب ارتباط بگیریم .ترجمه ضعیفی داره .

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
اگر می‌خواهید کار به‌ظاهر غیرممکنی را انجام دهید، باید با ممکن‌ها شروع کنید.
الهام
می‌خواهم به او بگویم داشتن پدر و مادری که به‌شدت عاشق فرزندشان هستند و از او مراقبت می‌کنند، ضامن خوشبختی فرزند نیست. همه‌ی آرزوهای انسان برآورده نمی‌شود؛ اگر هم‌چنین شود، به‌طور معمول بعد از مدت‌ها دوندگی و بالا و پایین شدن است.
رهگذر
افرادی که در مشاغل پایین جامعه مشغول به کار هستند و ما هر روز از کنارشان عبور می‌کنیم. این کارگران به من آموختند که هیچ‌کس آن‌قدر کم‌اهمیت یا کوچک نیست که نتواند تغییری ایجاد کند.
رهگذر
جایی شنیدم که مردم به این علت کتاب می‌خوانند که احساس تنهایی نکنند.
رهگذر
اگر می‌خواهید معجزه ببینید، معجزه‌گر باشید!
zahra00
هیچ‌کس آن‌قدر کم‌اهمیت یا کوچک نیست که نتواند تغییری ایجاد کند.
zahra00
روزانه نیم‌ساعت را به افکار وسواسی خود اختصاص دهید: زمان خاصی را برای ورود این افکار درنظر بگیرید و در هر ساعت دیگری از روز که به سراغتان آمدند، به آن‌ها فکر نکنید. به خودتان یادآور شوید که الان وقت فکر کردن به آن‌ها نیست.
کاربر ۵۸۳۴۴۲۰
«شادی یک انتخاب است!» انتخابی که من هم گاهی از آن غافل می‌شوم و در خودخوری، ترس، عصبانیت و اندوه غرق می‌شوم، اما وقتی به این نقطه می‌رسم، لحظه‌ای می‌ایستم و از خود می‌پرسم: «آیا خودت به‌راستی می‌خواهی زندگی شادی داشته باشی؟» بعضی وقت‌ها از خودم به‌شدت تعجب می‌کنم، چون دربرابر این پرسش، پاسخم منفی است! وقتی کلمه‌ی «نه» را بر زبان می‌آورم، برایم روشن می‌شود که خودم می‌خواهم ناراحت باشم، اما جشن غصه‌هایم زیاد طول نمی‌کشد، زیرا خوب می‌دانم این من هستم که تعیین می‌کنم چه موقع باید میهمانی غم‌ها تمام شود. گاهی خیلی راحت با زودتر خوابیدن، جشن غصه‌هایم را برهم می‌زنم. من صبح روز بعد، فرصتی دارم برای دوباره زاده شدن! برای دوباره به دنیا آوردن خود! هیچ‌کس نمی‌تواند یک نوزاد تازه متولد شده را دوست نداشته باشد! هیچ‌کس در مورد نوزادان قضاوت نمی‌کند! آن‌ها همان‌گونه که هستند، کامل‌اند!
رهگذر
من دوست دارم به او بگویم زندگی را از نو شروع کند. اگر از دست والدین نامهربانش رنج برده است، به یک مشاور مراجعه کند. با دوستانی که به او عشق می‌ورزند، معاشرت کند. برای کمک به تسکین دردهای دیگران، در سازمان خیریه‌ای عضو شود. می‌خواهم به او بگویم با خدا صحبت کند و اگر با خدا غریبه است، راهی پیدا کند تا با او آشنا شود.
رهگذر
او به من گفت که شیفته‌ی شغلش است و آن را رسالت خود می‌داند. مأموریت او این بود که برای مردمی که از محوطه‌ی پارکینگ او عبور می‌کنند، دعا کند. شغلی که من آن را تنها جمع‌آوری پول می‌دانستم، از دیدگاه آن متصدی، رسالتی الهی در زندگی بود. او باعث شد احساس آرامش و تندرستی کنم.
رهگذر

حجم

۲۲۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۲۲۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان