دانلود و خرید کتاب لیرائل (رمان‌های سه‌گانه پادشاهی کهن ۲) گارت نیکس ترجمه پیمان اسماعیلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب لیرائل (رمان‌های سه‌گانه پادشاهی کهن ۲)

«لیرائل (رمان‌های سه‌گانه پادشاهی کهن ۲)»جلد دوم از رمانٰ‌های سه‌گانه پادشاهی کهن اثر گارت نیکس (-۱۹۳۶) است. لیرائل دختری است که احساس طردشدگی می‌کند و خود را از خانواده و خاندانش نمی داند اما سرنوشت پادشاهی کهن در دستان او و یگانه همراه وفادارش، سگ بی‌آبرو است. لیرائل ناچار است در کنار همراه باوفایش مأموریتی خطیر و ناممکن را در برابر اهریمنی کهن به انجام رساند که هر دم بر مهابت و تهدیدش افزوده می‌شود: لیرائل در گرماگرم خواب و رویا حس کرد کسی دست بر پیشانی‌اش می‌کشد. دست سردی بود که با ملایمت و محبت پیشانی تبدارش را لمس می‌کرد. حس کرد لبخند می‌زند و از آن تماس لذت می‌برد. سپس رویایش تغییر کرد و چینی بر پیشانی انداخت. آن تاس دیگر ملایم و با محبت نبود، بلکه خش و آزاردهنده شده بود. دیگر خنک نبود، داغ بود و پوستش را می‌سوزاند... از خواب پرید. ثانیه‌ای طول کشید تا تشخیص دهد که ملافه را پس زده و به صورت روی بافت خشن رو تشکی خوابیده است. روتشکی؛ پشمی و به شدت خارش آور بود. بالشش روی زمین افتاده بود. روبالشی را در حین دیدن کابوس بیرون کشیده بود و در آن لحظه از پشتی صندلی‌اش آویزان بود. لیرائل به پیرامون آن اتاق کوچک نگاهی انداخت ولی دیگر اثری از خرابکاری‌های شبانه‌اش ندید. کمد ساده لباس‌هایش که از چوب کاج بود، هنوز سرپا و قفل فولادی و کدرش هنوز بسته بود. میز و صندلی هنوز در گوشه دیگر اتاق قرار داشت. شمشیر تمرینی‌اش هم هنوز در غلافش پشت در آویزان بود. بدون شک شب آرامی را پشت سر گذاشته بود. گاهی هنگام دیدن خواب‌های پرکابوس، راه می‌رفت، حرف می‌زد و خرابی به بار می‌آورد. ولی همواره در اتاق خودش؛ اتاق عزیزش. حتی نمی‌توانست تصور کند که اگر مجبور می‌شد در اتاق‌های خانوادگی بخوابد، چه می‌شد. دوباره چشمانش را بست و گوش سپرد. همه جا ساکت بود و معنایش این بود که هنوز فرصت زیادی تا زنگ بیداری باقی است. آن زنگ هر روز سر ساعت مقرر طنین می‌انداخت و کلیر۱۰ ها مرا از. تخت‌هایشان بیرون می‌کشیدند تا به جمع تازه سلام کنند.

نظرات کاربران

sahar
۱۳۹۸/۰۹/۳۰

تعداد غلط‌های املایی و تایپی این کتاب باورنکردنیه.

آسمون~|
۱۴۰۱/۰۲/۳۰

هر چی بیشتر میخوندم بیشتر جذب کتابش میشدم.

roza
۱۴۰۲/۰۸/۰۱

خیلی غلط املایی و چاپی دارد ولی بخاطر زیبایی و مهیج بودن ارزش خواندن را دارد

علی اعمی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲

متاسفانه غلط های تایپی و ویرایشی زیادی وجود داره. حیفه کتابی به این خوبی این مشکل رو داره. بهتره که یه تصحیح انجام بدید.

bookjoy3
۱۴۰۲/۱۲/۲۱

این سری که اسمش پادشاهی کهن هست و یه پنجگانه هست نمیدونم چرا فقط سه جلدش رو ترجمه کردن.

شهرزاد
۱۴۰۱/۰۷/۰۵

این سه گانه بینظیر است. بینظیر. البته شاید متن و ترجمه می توانست روان تر باشد ولی در حدی هست که به راحتی و بی مشکل داستان را دنبال کنید. اگر از علاقمندان داستانهای فانتزی‌نظیر هری پاتر، نارنیا، ارباب حلقه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۷۵۹ صفحه

حجم

۴۵۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۷۵۹ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۲,۰۰۰
۴۰%
تومان