دانلود و خرید کتاب فتح قله‌های بزرگ کسب و کار : دانش راهبردهای کارآفرینان ابراهیم علی عزیزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فتح قله‌های بزرگ کسب و کار : دانش راهبردهای کارآفرینان اثر ابراهیم علی عزیزی

کتاب فتح قله‌های بزرگ کسب و کار : دانش راهبردهای کارآفرینان

معرفی کتاب فتح قله‌های بزرگ کسب و کار : دانش راهبردهای کارآفرینان

امروز، شاهد یک عصر شگفتی ساز و طلایی هستیم. در این عصر، فرصت‌های بی‌نظیری در پیش روی انسان قرار دارد. در این عصر، بستر‌های عالی برای قرار گرفتن انسان بر مرکب افتخار و درخشش مهیا شده است. به گفته‌ی جو جاتریسا :" امکان و فرصت خلق هر آنچه که دلتان می‌خواهد، هیچ‌گاه بیشتر از عصر حاضر فراهم نبوده است." هیچ‌گاه و در هیچ عصری این همه بسترهای شکوفایی اقتصادی و تکنولوژیکی فوق العاده برای اوج گرفتن انسان در عرصه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی، تجلی نیافته است. بزرگ ترین اشتباه این است که گمان کنیم در دنیای محدودی زندگی می کنیم و تنها تعداد معدودی از افراد خاص می‌توانند موفق، مرفه و خوشبخت زندگی کنند. فیلچر دال می گوید: " دنیای ما دنیای امکانات خیره کننده است."
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
عظمت وشکوه انسانی ما این نیست که هیچگاه سقوط نکنیم. بلکه این عظمت در آنجاست که هر وقت افتادیم، دوباره برخیزیم وتلاش را از سر گیریم کنفسیوس
امیر
"هرگز به یک جوان نگویید که کاری غیر ممکن است. خداوند ممکن است قرن‌ها صبر کرده باشد تا کسی که نمی‌داند غیر ممکن چیست پیدا شود و آن غیر ممکن را امکان پذیر سازد." (جان اندرو هلمز - بزرگترین اصل مدیریت در دنیا – ص ۵۹)
امیر

حجم

۱۰۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

حجم

۱۰۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان