دانلود و خرید کتاب فسقلی طیبه شامانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب فسقلی

کتاب فسقلی

نویسنده:طیبه شامانی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فسقلی

کتاب فسقلی نوشتۀ طیبه شامانی در انتشارات امیرکبیر به چاپ رسیده است. این کتاب در گروه کتاب‌های شکوفه وابسته به نشر امیرکبیر قرار دارد و مناسب برای کودکان ردۀ سنی ب طراحی و نوشته شده است.

درباره کتاب فسقلی

کتاب فسقلی، جزو داستان‌های تخیلی کودکانه از نوع داستان‌های حیوانات است. برای کودکان، قصه‌هایی شنیدنی و جالب با مضامین مختلف هستند که با کمک آن‌ها بتوان مفاهیم مهمی را به آن‌ها آموزش داد. داستان‌ها به کودکان کمک می‌کنند که انعطاف‌پذیر شوند تا به‌خوبی با هر چیزی که زندگی ارائه می‌دهد کنار بیایند و بفهمند چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است. درواقع، داستان‌ها یک‌رشته مفاهیم اعتقادی مبتنی بر ارزش از جمله مفاهیم خوب و بد را به کودک منتقل می‌کنند.

داستان فسقلی درباره یک انار کوچک است که جثۀ ریزی دارد و قدش اندازۀ یک گردو است. برخلاف خواهرها و برادرهایش که هیکل درشتی دارند، او رشد کمی دارد و بچه مانده است. انار هر روز که از خواب بیدار می‌شود منتظر است به او بگویند چقدر بزرگ شده است؛ اما هیچ‌کس نه‌تنها نمی‌گوید که همه او را فسقلی صدا می‌زنند. او از این حرف اطرافیان دلش می‌شکند و چیزی نمی‌گوید. حالا پاییز هم از راه رسیده است و باغبان آمده و همۀ خواهرها و برادرهایش را چیده است؛ اما حتی به او نگاه هم نمی‌کند. روزبه‌روز تعداد اطرافیان انار فسقلی کمتر می‌شود؛ اما باغبان منتظر است او بزرگ‌تر شود برای همین او روی شاخه می‌ماند. سرانجام آقای باغبان او را هم از شاخه می‌چیند؛ اما کنار بقیۀ انارها داخل سبد نمی‌گذارد!

داستان فسقلی، تصاویر رنگارنگ و بامزه دارد که دیدنشان برای کودکان جذاب خواهد بود.

خواندن کتاب فسقلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فسقلی

«روزهای اول فکر می‌کرد که هنوز بچه است و کم‌کم قدش بلند می‌شود؛ برای همین هر روز از خواب بیدار می‌شد و منتظر بود که یکی از خواهرها یا برادرهایش به او بگویند که چه‌قدر بزرگ شده‌اند! وقتی هیچ‌کس به او چیزی نمی‌گفت، می‌فهمید که هنوز همان اندازه است و دل کوچولویش غصه‌دار می‌شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۴۰۰
تومان