دانلود و خرید کتاب برنامه نویسی هوش مصنوعی با پایتون از صفر تا صد (جلد اول) پری شیائو ترجمه محمد شه رخ خانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب برنامه نویسی هوش مصنوعی با پایتون از صفر تا صد (جلد اول)

کتاب برنامه نویسی هوش مصنوعی با پایتون از صفر تا صد (جلد اول)

معرفی کتاب برنامه نویسی هوش مصنوعی با پایتون از صفر تا صد (جلد اول)

کتاب برنامه نویسی هوش مصنوعی با پایتون از صفر تا صد (جلد اول) نوشتهٔ پری شیائو و ترجمهٔ محمد شه رخ خانی است. انتشارات فناوری نوین این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب برنامه نویسی هوش مصنوعی با پایتون از صفر تا صد (جلد اول)

کتاب برنامه نویسی هوش مصنوعی با پایتون از صفر تا صد (جلد اول) تمرکز بر جنبه‌های ریاضی هوش مصنوعی دارد که فهم آن‌ها را برای افرادی بدون زمینهٔ ریاضیات یا دانش کامپیوتر آسان می سازد. 

خواندن کتاب برنامه نویسی هوش مصنوعی با پایتون از صفر تا صد (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم رایانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب برنامه نویسی هوش مصنوعی با پایتون از صفر تا صد (جلد اول)

«ما در دوران انقلاب‌های دیجیتالی و فن‌آوری‌های دیجیتالی مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، صنعت ۴.۰، فن‌آوری‌های ۵G، دوقلوهای دیجیتال، امنیت سایبری، مِه داده‌ها، محاسبات کلود، بلاک چِین‌ها و در افق محاسبات کوانتومی زندگی می‌کنیم. همه این فن‌آوری‌ها با سرعتی نفس‌گیر درحال‌توسعه می‌باشند. در آینده اینترنت اشیاء امکان ارتباط بین همه چیزهای اطراف ما با استفاده از حسگرها و جمع‌آوری داده‌ها فراهم می‌نماید. نسخه صنعتی اینترنت اشیاء، صنعت ۴.۰ نامیده شده است که همه دستگاه‌ها و اشیاء صنعتی و تولیدی را به یک‌دیگر مرتبط می‌نماید. دوقلوهای دیجیتالی عبارت از نمایندگی دیجیتالی فرآیندها، تولیدات یا خدماتی می‌باشند که با داده‌های هم‌زمان (‌بی‌درنگ) به‌روز می‌شوند. با وجود دوقلوهای دیجیتالی می‌توانیم مسائل را قبل از وقوع پیش‌بینی نموده و ازکارافتادگی تولید جلوگیری نموده و فرصت‌هایی جدید برای آینده از طریق شبیه‌سازی فراهم نماییم. فن‌آوری‌های ۵G امکان‌های لازم برای ارتباطات سریع و بدون تأخیر داده‌ها را فراهم می‌نماید. امنیت سایبری امکانات لازم برای حفاظت از داده‌ها را تأمین می‌کند. مِه داده‌ها امکان‌های لازم برای تحلیل داده‌ها به مقیاس بسیار بزرگ را فراهم می‌سازند. محاسبات کلود امکانات لازم برای ذخیره، نمایش و تحلیل داده‌ها از دور در کلود (‌اَبر) را فراهم می‌سازد. بلاک چین‌ها ردیابی داده‌ها را از طریق لِجِر یا دفتر کل (‌در حسابداری) به‌صورت توزیع‌شده فراهم می‌نماید. محاسبات کوانتومی در حقیقت محاسبات کامپیوتری را چندین برابر سریع‌تر می‌کنند. هوش مصنوعی درست در قلب همه این فن‌آوری‌ها قرار خواهد گرفت و امکان تحلیل این داده‌ها را به‌صورت هوشمند فراهم خواهد آورد. همان‌طوری که ملاحظه خواهید کرد همه این فن‌آوری‌های دیجیتال با یک‌دیگر جمع شده و منجر خواهند شد تا بهتر کار کنیم و هوشمند‌تر زندگی کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان