دانلود و خرید کتاب کراس (Keras) برای شبکه های عصبی جیمز مک کفری ترجمه هاشم مرادمندضیابر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کراس (Keras) برای شبکه های عصبی اثر جیمز مک کفری

کتاب کراس (Keras) برای شبکه های عصبی

معرفی کتاب کراس (Keras) برای شبکه های عصبی

کتاب کراس (Keras) برای شبکه های عصبی نوشتهٔ جیمز مک کفری و ترجمهٔ هاشم مرادمندضیابر و محمدرضا بیات است و انتشارات فناوری نوین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب کراس (Keras) برای شبکه های عصبی

این کتاب کوتاه، به معرفی و نحوه‌ٔ استفاده از کتابخانه کراس می‌پردازد. این کتاب فرض می‌کند که خواننده مهارت برنامه‌نویسی مقدماتی با زبان‌ پایتون دارد و با مفاهیم شبکه‌های عصبی آشناست. اگرچه ضمیمه‌های کوتاهی درباره پایتون و شبکه‌های عصبی در انتهای کتاب موجود است که می‌توان با مطالعه آن از مطالب کتاب استفاده کرد.

ساختار همه‌ٔ فصل‌ها تقریباً به این شکل است: مقدمه، درک داده‌ها، برنامه نمونه، تعریف مدل شبکه، آموزش و ارزیابی مدل، ذخیره و استفاده‌ٔ مدل، خلاصه و منابع. بنابراین هر فصل را می‌توان به شکل جداگانه مطالعه کرد. یک «برنامه نمونه» در هر فصل، ایده‌های اصلی آن فصل را نشان می‌دهد. کدهای درون متن همگی قابل دانلود هستند.

در متن، برخی از خط‌های کد، به‌ناچار دو تکه شده‌اند که برای خوانایی، تکه دوم کمی جلوتر برده شده است. قاعدتاً هنگام تایپ این کدها در محیط پایتون، باید آن‌ها را یک تکه نوشت یا از \ برای شکستن خط‌ها استفاده کرد.

برای افرادی که مایل به نصب نرم‌افزارهای موردنیاز نیستند استفاده از محیط‌های آنلاین مانند Colab شرکت گوگل توصیه می‌شود. با این امکان، شما حتی در گوشی همراه خود هم می‌توانید فرایند آموزش شبکه‌ها که به پردازش و حافظه نیاز دارد انجام دهید. 

خواندن کتاب کراس (Keras) برای شبکه های عصبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با برنامه‌نویسی کامپیوتر آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان