دانلود و خرید کتاب سطح صفر پویا محمدی نصر (پویا قوام)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب سطح صفر

کتاب سطح صفر

معرفی کتاب سطح صفر

کتاب سطح صفر نوشتهٔ پویا محمدی نصر (پویا قوام) است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب سطح صفر

کتاب سطح صفر حاوی ابزارهایی برای دستیابی به راه درست پاکسازی روانی است. در این کتاب با مفاهیمی ساده ولی در عین حال عمیق آشنا می‌شوید که کمتر کسی امروزه به آنها می‌پردازد. در واقع، مثل آن است که کسی چهار دست و پا راه رفتن را می‌آموزد؛ به بیانی دیگر، با هر عینکی که بر چشم داشته باشید و هرگونه ادراکی که داشته باشید، بیانات مطالب کتاب بر شما تأثیر خواهد گذاشت.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب سطح صفر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سطح صفر

«زمانی که داستان، فرد را در طوفانی عمیق می‌اندازد، در واقع کشف شخصیت درونی آغاز می‌شود. زمانی که به خودمان می‌آییم و خود را گریان می‌یابیم، در حالی که برای شخصیتی داستانی اشک می‌ریزیم، در واقع برای خودمان گریه می‌کنیم و این روش ناخودآگاه نوعی پاک‌سازی روانی می‌باشد.

پس اگر به هر دلیلی کوچک‌ترین مشکل فکری داشته باشیم می‌توانیم با کتاب خواندن (ابزاری با قدمتی طولانی که هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین آن باشد، حتی خداوند در تمامی ادیان کلام خود را در قالب کتاب به بشر هدیه بخشیده است) به حل آن کمک کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۹۴,۵۰۰
تومان