دانلود و خرید کتاب مجلس شورای اسلامی دوره هفتم مصطفی جوان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب مجلس شورای اسلامی دوره هفتم

کتاب مجلس شورای اسلامی دوره هفتم

معرفی کتاب مجلس شورای اسلامی دوره هفتم

کتاب الکترونیکی «مجلس شورای اسلامی دوره هفتم» نوشتهٔ مصطفی جوان در انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ شده است. کتاب مجلس شورای اسلامی دورهٔ هفتم به مرور و تحلیل رویدادهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ایران در دورهٔ هفتم مجلس شورای اسلامی می‌پردازد. این دوره شامل تغییرات مهمی در فضای سیاسی ایران است.

درباره کتاب مجلس شورای اسلامی دوره هفتم

کتاب مجلس شورای اسلامی دوره هفتم به تحلیل و بررسی فعالیت‌ها، رویدادها و تصمیمات مهم دورهٔ هفتم مجلس شورای اسلامی (۱۳۸۳-۱۳۸۷) می‌پردازد. این دوره در ایران با تغییرات مهمی در سطح قانون‌گذاری و سیاست داخلی همراه بود. جوان در این کتاب تلاش کرده است تا رویکردها و جهت‌گیری‌های مختلف نمایندگان مجلس را بررسی کند و به تأثیرات این دوره بر اقتصاد و سیاست ایران بپردازد.

این کتاب شامل مرور وقایع اصلی مجلس هفتم است که تأثیرات طولانی‌مدتی بر سیاست ایران داشت. یکی از بخش‌های مهم این دوره، تصویب قوانین و برنامه‌هایی برای تنظیم اقتصاد و افزایش شفافیت در دولت بود. این دوره همچنین با تنش‌هایی در حوزهٔ سیاست خارجی ایران همراه بود که به شکل‌دهی دیدگاه‌های مجلس در این حوزه پرداخت.

کتاب مجلس شورای اسلامی دوره هفتم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دانشجویان و پژوهشگران حوزهٔ علوم سیاسی، تاریخ معاصر ایران و علاقه‌مندان به تحلیل‌های قانون‌گذاری و سیاست داخلی ایران مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

قیمت:
۹۱,۰۰۰
تومان