دانلود و خرید کتاب تحریم های اقتصادی کریستینا لین هیت کمپ ترجمه علیرضا فرخ زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تحریم های اقتصادی

کتاب تحریم های اقتصادی نوشتهٔ کریستینا لین هیت کمپ و ترجمهٔ علیرضا فرخ زاده و پیمان حسینی و مصطفی جوکار است. انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب تحریم های اقتصادی

کتاب تحریم های اقتصادی دربارهٔ تبیین تحریم‌های اقتصادی و آثار مخرب آن‌ها بر جوامع و ملت‌هاست.  این کتاب سعی دارد تا مروری اجمالی بر مسئلهٔ تحریم داشته و خوانندگان را با برخی معایب و مضرات آن آشنا سازد. نویسندگان کتاب صرفاً به مطالعهٔ تحریم‌ها و سازوکارهای اعمال آن نپرداخته‌اند، بلکه از منظری آسیب‌شناسانه به بررسی تحریم‌ها و آثار مخرب آن پرداخته و سعی می‌کنند ناکارآمدی تحریم‌ها را اثبات کنند. 

خواندن کتاب تحریم های اقتصادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم اقتصادی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تحریم های اقتصادی

«دایره این تهدیدات متأثر از تعارض روزافزون منافع و پیشرفت‌های فناورانه، روزبه‌روز در حال افزایش است و مسائل حقوق بشری، پول‌شویی، جرائم سازمان‌یافته، تروریسم، اشاعه سلاح‌های کشتارجمعی، تهدیدات سایبری، اختلافات ژئوپلیتیک و غیره را شامل می‌شود. در پاسخ به این طیف گسترده موضوعی، سیاست تحریم ایالات متحده نیز در گذر زمان تکوین و تکامل یافته است. از سال‌های 2005 و 2006، واشنگتن استفاده از «تحریم‌های مالی» و اعمال محدودیت در استفاده از شبکه مالی جهانی را در کانون تحریم‌های اقتصادی خود قرار داده که به‌واقع به «تغییر پارادایمی» در سیاست تحریم منجر شده است؛ این ابتکار جدید پدیده‌ای چندوجهی و بسیار پیچیده است؛ از یک سو دارای ابعاد سیاسی- امنیتی، حقوقی، مالی- بانکی و فنی- فناورانه است؛ از سوی دیگر به لحاظ موضوعی حوزه‌های مختلفی نظیر بانک‌داری، تأمین مالی، سرمایه‌گذاری، انرژی، کشتیرانی، بیمه، پرداخت‌های بین‌المللی، تسویه‌حساب‌های دلاری و غیره را شامل می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان